Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 marca 2007, 07:41

Colin McRae: DIRT z nowym trybem rozgrywki

Firma Codemasters poinformowała wczoraj, że najnowsza odsłona cyklu Colin McRae o nazwie DIRT, zostanie wzbogacona o kolejny, szósty już tryb rozgrywki. Będzie nim C.O.R.R. (Championship Off-Road Racing) – wariant zmagań wzorowany na popularnej w Stanach Zjednoczonych serii wyścigów samochodowych po amerykańskich bezdrożach.

Firma Codemasters poinformowała wczoraj, że najnowsza odsłona cyklu Colin McRae o nazwie DIRT, zostanie wzbogacona o kolejny, szósty już tryb rozgrywki. Będzie nim C.O.R.R. (Championship Off-Road Racing) – wariant zmagań wzorowany na popularnej w Stanach Zjednoczonych serii wyścigów samochodowych po amerykańskich bezdrożach.

Colin McRae: DIRT z nowym trybem rozgrywki - ilustracja #1

Nowy tryb rozgrywki pozwoli na rywalizację kierowców (maksymalnie dziesięciu) na specjalnie zaprojektowanych torach, pełnych rozmaitych pułapek. Użytkownicy programu będą mogli pojeździć samochodami charakterystycznymi dla prawdziwych wyścigów C.O.R.R. (Pro 4 i Super Buggy), które w Stanach Zjednoczonych organizowane są już od dwudziestu czterech lat. Modele pojazdów można podziwiać na zamieszczonych obok screenshotach.

Colin McRae: DIRT z nowym trybem rozgrywki - ilustracja #2

Autorzy poinformowali również, że do programu wprowadzony zostanie system tworzenia powtórek, dający użytkownikowi – po raz pierwszy w historii cyklu – pełną kontrolę nad ich ostatecznym kształtem. Dzięki tej funkcji, wszyscy gracze będą mogli zachować materiał filmowy z najbardziej zapierającymi dech w piersiach scenami, w celu jego późniejszego odtwarzania.

Colin McRae: DIRT z nowym trybem rozgrywki - ilustracja #3

Na koniec jeszcze jedna informacja, tym razem związana z datą premiery gry. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, Colin McRae: DIRT zadebiutuje na rynku w czerwcu bieżącego roku, ale jako pierwsi otrzymają ją posiadacze Xboksów 360 i PeCetów. Użytkownicy konsoli PlayStation 3 będą mogli wypróbować produkt w późniejszym terminie.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej