Firma Codemasters poinformowała wczoraj, że najnowsza odsłona cyklu Colin McRae o nazwie DIRT, zostanie wzbogacona o kolejny, szósty już tryb rozgrywki. Będzie nim C.O.R.R. (Championship Off-Road Racing) – wariant zmagań wzorowany na popularnej w Stanach Zjednoczonych serii wyścigów samochodowych po amerykańskich bezdrożach.
Firma Codemasters poinformowała wczoraj, że najnowsza odsłona cyklu Colin McRae o nazwie DIRT, zostanie wzbogacona o kolejny, szósty już tryb rozgrywki. Będzie nim C.O.R.R. (Championship Off-Road Racing) – wariant zmagań wzorowany na popularnej w Stanach Zjednoczonych serii wyścigów samochodowych po amerykańskich bezdrożach.
Nowy tryb rozgrywki pozwoli na rywalizację kierowców (maksymalnie dziesięciu) na specjalnie zaprojektowanych torach, pełnych rozmaitych pułapek. Użytkownicy programu będą mogli pojeździć samochodami charakterystycznymi dla prawdziwych wyścigów C.O.R.R. (Pro 4 i Super Buggy), które w Stanach Zjednoczonych organizowane są już od dwudziestu czterech lat. Modele pojazdów można podziwiać na zamieszczonych obok screenshotach.
Autorzy poinformowali również, że do programu wprowadzony zostanie system tworzenia powtórek, dający użytkownikowi – po raz pierwszy w historii cyklu – pełną kontrolę nad ich ostatecznym kształtem. Dzięki tej funkcji, wszyscy gracze będą mogli zachować materiał filmowy z najbardziej zapierającymi dech w piersiach scenami, w celu jego późniejszego odtwarzania.
Na koniec jeszcze jedna informacja, tym razem związana z datą premiery gry. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, Colin McRae: DIRT zadebiutuje na rynku w czerwcu bieżącego roku, ale jako pierwsi otrzymają ją posiadacze Xboksów 360 i PeCetów. Użytkownicy konsoli PlayStation 3 będą mogli wypróbować produkt w późniejszym terminie.

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.