Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 lipca 2003, 09:39

Chris Taylor ujawnia istnienie Dungeon Siege: Legends of Aranna

Na tegorocznych targach E3 studio developerskie Gas Powered Games oficjalnie zaanonsowało drugą część znakomitej gry akcji/cRPG, pt. Dungeon Siege. Jednak w świetle informacji jakie Chris Taylor przekazał wczoraj redaktorom serwisu IGN okazuje się, że zanim nastąpi premiera DSII (gdzieś w roku 2004), fani tej serii będą mogli zagrać w dodatek do części pierwszej. Nosi on tytuł Dungeon Siege: Legends of Aranna i ma trafić na półki sklepowe już listopadzie.

Na tegorocznych targach E3 studio developerskie Gas Powered Games oficjalnie zaanonsowało drugą część znakomitej gry akcji/cRPG, pt. Dungeon Siege. Jednak w świetle informacji jakie Chris Taylor przekazał wczoraj redaktorom serwisu IGN okazuje się, że zanim nastąpi premiera DSII (gdzieś w roku 2004), fani tej serii będą mogli zagrać w dodatek do części pierwszej. Nosi on tytuł Dungeon Siege: Legends of Aranna i ma trafić na półki sklepowe już listopadzie.

W prace nad rzeczonym rozszerzeniem zaangażowani są nie tylko programiści z zespołu Gas Powered Games, lecz także pracownicy studia Mad Doc Software. Całość prac nadzoruje Microsoft.

Akcja Dungeon Siege: Legends of Aranna rozgrywać się będzie w tym samym świecie fantasy, co w oryginalnej grze. Autorzy przygotowali dla graczy fascynującą historię, która jest kontynuacją wydarzeń, jakie miały miejsce w Dungeon Siege - przy czym stanowi ona swoistą całość i nie wymaga od grającego by wiedział o czym mówiła fabuła podstawowej gry. Świat Dungeon Siege poszerzony zostanie o dziewięć nowych, rozległych obszarów, a także o ponad 70 nowych zaklęć, szereg nowych monstrów, nowe rasy (w tym: Utraean – antyczna rasa ludzi, którzy władali potężną magią i przez wieki rządzili Aranną oraz Hassat i Zaurask – dwie rasy, które dawnej były niewolnikami potężnych Utraeanów, a teraz na pozostałościach ich kultury odbudowują swoje imperia) oraz nową postać gracza pół-giganta.

Licznym ulepszeniom, zarówno wydajnościowym jak i wizualnym, poddany zostanie silnik graficzny (dojdzie wiele nowych efektów towarzyszących np. rzucaniu zaklęć, nowe elementy otoczenia, itp.). Poprawie i rozbudowie ulegnie również komputerowe A.I. oraz interfejs użytkownika i system sterowania drużyną.

Więcej informacji na temat Dungeon Siege: Legends of Aranna znajdziecie w wywiadzie z Chrisem Taylorem zamieszczonym na sersie IGN.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej