Chain of Command (nie mylić z opracowywanym przez Gnostic Labs, Eschaton: Chain of Command), to trójwymiarowy RTS, którego akcja rozgrywa się podczas II Wojny Światowej. Program pozwala przejąć kontrolę nad armią amerykańską i wziąć udział w kampanii, obejmującej tereny Północnej Afryki, Normandię i Ardeny.
Chain of Command (nie mylić z opracowywanym przez Gnostic Labs, Eschaton: Chain of Command), to trójwymiarowy RTS, którego akcja rozgrywa się podczas II Wojny Światowej. Program pozwala przejąć kontrolę nad armią amerykańską i wziąć udział w kampanii, obejmującej tereny Północnej Afryki, Normandię i Ardeny.
Od samego początku, gracz będzie poznawał w intuicyjny sposób wszystkie prawidła rządzące programem. W pierwszych misjach dostanie we władanie mały oddział żołnierzy, dopiero później, w trakcie kolejnych scenariuszy, pojawiać się będą bardziej zaawansowane środki zagłady, by pod koniec gry mieć możliwość przeprowadzania frontalnego ataku, całym dostępnym asortymentem. W Chain of Command niezwykle istotnym czynnikiem, będzie teren, po którym przyjdzie się nam poruszać. Szczegółowo wykonane drzewa, krzaki, skały, czy zabudowania, mają nie tylko przykuwać oko estetyką, ale przede wszystkim stanowić ważny element działań strategicznych. Żołnierze będą mogli wykorzystywać naturalne przeszkody jako osłonę przed wrogimi wojskami, w odwrotnej sytuacji niszczyć je, by uniemożliwić to samo przeciwnikowi.
Chain of Command oferować będzie 20 scenariuszy, ułożonych w kampanię i 20 jednostek (tyle samo, posiadać będzie ich także przeciwnik). Gra ukaże się jeszcze w pierwszym kwartale tego roku, nakładem InterActive Vision.



Więcej:18 Wheels of Steel: Haulin - w sklepach
Gracze
0

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.