Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 21 maja 2003, 09:30

Bulletproof Monk - pierwsze szczegóły

W połowie lutego bieżącego roku mięliśmy przyjemność poinformować was, iż studio Mucky Foot Productions pracuje nad grą opartą na motywach filmu Bulletproof Monk, a w dniu dzisiejszym, po blisko trzech miesiącach, wydawca rzeczonego tytułu, firma Empire Interactive, przedstawił szczegóły dotyczące tego, co Bulletproof Monk zaoferuje graczom.

W połowie lutego bieżącego roku mięliśmy przyjemność poinformować was, iż studio Mucky Foot Productions pracuje nad grą opartą na motywach filmu Bulletproof Monk, a w dniu dzisiejszym, po blisko trzech miesiącach, wydawca rzeczonego tytułu, firma Empire Interactive, przedstawił szczegóły dotyczące tego, co Bulletproof Monk zaoferuje graczom.

Bulletproof Monk - pierwsze szczegóły - ilustracja #1

Bulletproof Monk to gra akcji, której esencją są widowiskowe walki wręcz. Twórcy przygotowują dwa tryby rozgrywki jednoosobowej: „arcade” oraz „story”. Tryb „arcade” skupi się wyłącznie na czystej walce, zaś tryb „story” posiadać będzie rozbudowany wątek fabularny bazujący bezpośrednio na wydarzeniach przedstawionych w filmie – podzielony on zostanie na dwanaście misji.

Twórcy zaimplementują w grze dwanaście grywalnych postaci, cztery dostępne od początku rozgrywki oraz kolejnych osiem ukrytych - nie jest jeszcze wiadomo, które z nich pojawią się w trybie gry single player.

Poza rozgrywką jednoosobową Bulletproof Monk pozwoli także na grę wieloosobową w kilkunastu trybach. Prócz standardowych, takich jak: deathmatch, deathmatch plus, team mode oraz tag team, pojawi się jeszcze szereg innych, specjalnych, m.in.: catch the monkey, the sacred scrolls, high score wins, Tibetan word chase, chicken chase, resilience, final blow, guardian, team maximum aggression i maximum aggression free for all, jednakże dostęp do nich zostanie ograniczony.

Bulletproof Monk - pierwsze szczegóły - ilustracja #2

Walki otoczyć się będą na piętnastu odmiennych arenach. Na każdej z nich znajdować się będzie spora ilość elementów otoczenia, które będą mogły być użyte w zmaganiach, uszkodzone czy zniszczone.

Przypominam, że Bulletproof Monk przygotowywany jest z myślą komputerach PC oraz konsolach nowej generacji.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej