W połowie lutego bieżącego roku mięliśmy przyjemność poinformować was, iż studio Mucky Foot Productions pracuje nad grą opartą na motywach filmu Bulletproof Monk, a w dniu dzisiejszym, po blisko trzech miesiącach, wydawca rzeczonego tytułu, firma Empire Interactive, przedstawił szczegóły dotyczące tego, co Bulletproof Monk zaoferuje graczom.
W połowie lutego bieżącego roku mięliśmy przyjemność poinformować was, iż studio Mucky Foot Productions pracuje nad grą opartą na motywach filmu Bulletproof Monk, a w dniu dzisiejszym, po blisko trzech miesiącach, wydawca rzeczonego tytułu, firma Empire Interactive, przedstawił szczegóły dotyczące tego, co Bulletproof Monk zaoferuje graczom.

Bulletproof Monk to gra akcji, której esencją są widowiskowe walki wręcz. Twórcy przygotowują dwa tryby rozgrywki jednoosobowej: „arcade” oraz „story”. Tryb „arcade” skupi się wyłącznie na czystej walce, zaś tryb „story” posiadać będzie rozbudowany wątek fabularny bazujący bezpośrednio na wydarzeniach przedstawionych w filmie – podzielony on zostanie na dwanaście misji.
Twórcy zaimplementują w grze dwanaście grywalnych postaci, cztery dostępne od początku rozgrywki oraz kolejnych osiem ukrytych - nie jest jeszcze wiadomo, które z nich pojawią się w trybie gry single player.
Poza rozgrywką jednoosobową Bulletproof Monk pozwoli także na grę wieloosobową w kilkunastu trybach. Prócz standardowych, takich jak: deathmatch, deathmatch plus, team mode oraz tag team, pojawi się jeszcze szereg innych, specjalnych, m.in.: catch the monkey, the sacred scrolls, high score wins, Tibetan word chase, chicken chase, resilience, final blow, guardian, team maximum aggression i maximum aggression free for all, jednakże dostęp do nich zostanie ograniczony.

Walki otoczyć się będą na piętnastu odmiennych arenach. Na każdej z nich znajdować się będzie spora ilość elementów otoczenia, które będą mogły być użyte w zmaganiach, uszkodzone czy zniszczone.
Przypominam, że Bulletproof Monk przygotowywany jest z myślą komputerach PC oraz konsolach nowej generacji.
Więcej:Until Dawn - pierwszy gameplay na PS4 przypomina Heavy Rain

Autor: Przemysław Bartula
W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.