Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 maja 2008, 11:55

autor: Piotr Doroń

Boom Blox Stevena Spielberga debiutuje na światowym rynku

Na amerykańskim rynku elektronicznej rozrywki zadebiutowała wczoraj gra o tytule Boom Blox – pierwsza produkcja firmy Electronic Arts powstała w kolaboracji ze słynnym reżyserem, Stevenem Spielbergem. Europejska premiera odbędzie się jutro.

Na amerykańskim rynku elektronicznej rozrywki zadebiutowała wczoraj gra o tytule Boom Blox – pierwsza produkcja firmy Electronic Arts powstała w kolaboracji ze słynnym reżyserem, Stevenem Spielbergem. Europejska premiera odbędzie się jutro.

Boom Blox Stevena Spielberga debiutuje na światowym rynku - ilustracja #1

Boom Blox określane jest mianem znakomitej propozycji dla dzieci w wieku od 8 do 12 lat oraz całej rodziny. Głównym założeniem gry Boom Blox jest interaktywność i możliwość oderwania się od szarej rzeczywistości. Z pewnością spodoba się dzieciom w każdym wieku oraz ich rodzicom – powiedział Steven Spielberg. – Mam nadzieję, że gra stanie się znakomitą formą rozrywki familij n ej .

Zabawa zaprezentowana w Boom Blox polega na rozwiązywaniu zagadek logicznych na blisko czterystu poziomach. Robi się to poprzez niszczenie odpowiednich elementów, widocznych na ekranie. Łamigłówki oferowane są w trybie dla pojedynczego gracza oraz w ramach opcji wieloosobowej kooperacji i rywalizacji. W świecie Boom Blox gracz ma okazję spotkać ponad trzydzieści zwariowanych postaci. Wszystkie one zamieszkują rozmaite krainy – m.in. średniowieczną, westernową i nawiedzoną przez duchy. W grze zawarty zostanie ponadto rozbudowany edytor, przy pomocy którego każdy kreatywny gracz będzie w stanie stworzyć niezwykle efektowne poziomy.

Boom Blox zostało wyprodukowane przez studio EA Los Angeles i powstało pod marką EA Casual Entertainment Label.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej