Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 stycznia 2008, 10:29

Bonnie i Clyde oczami twórców Total Overdose

Zapewne większość z nas zapamiętała Total Overdose jako zabawną i odjechaną, a przede wszystkim bardzo grywalną strzelaninę w klimatach rodem z filmu Desperado. Firma Deadline Games A/S, której zawdzięczmy ten tytuł dała właśnie znać, że jej kolejną produkcją jest Faith and a .45. Jak nietrudno się domyśleć to również będzie gra akcji pełna widowiskowej wymiany ognia.

Zapewne większość z nas zapamiętała Total Overdose jako zabawną i odjechaną, a przede wszystkim bardzo grywalną strzelaninę w klimatach rodem z filmu Desperado. Firma Deadline Games A/S, której zawdzięczmy ten tytuł dała właśnie znać, że jej kolejną produkcją jest Faith and a .45. Jak nietrudno się domyśleć to również będzie gra akcji pełna widowiskowej wymiany ognia.

Tym razem jednak fabuła osadzona będzie w realiach wielkiego amerykańskiego krachu gospodarczego z początku XX wieku, nazywanego Wielką Depresją. Pokierujemy poczynaniami dwójki bohaterów, nawiasem mówiąc kochanków, Luke’a i Ruby, którzy siłą przeciwstawią się bogatemu i wpływowemu baronowi naftowemu. Tytuł ma znakomicie odtwarzać realia tamtej epoki biedy i rozbojów, a szczególnie skupić się na strzelaninach i potyczkach drogowych z udziałem przeróżnych samochodów (nawet opancerzonych). Autorzy zwracają również dużą uwagę na narrację, przedstawienie bohaterów, kooperację ich działania czy filmy przerywnikowe. Reasumując, na pierwszy rzut oka developerzy z Deadline Games A/S chcą nam zaserwować nowoczesną adaptację przygód słynnej pary przestępców z tego okresu - Bonnie i Clyde.

Bonnie i Clyde oczami twórców Total Overdose - ilustracja #1

Na razie nie ujawniono nic więcej na temat Faith and a .45, nawet docelowych platform sprzętowych. Pierwsza prezentacja nowej gry odbędzie się w czasie nadchodzącej imprezy Game Developers Conference (18-22 luty) i przeznaczona będzie wyłącznie dla potencjalnych wydawców.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej

gry