Bitwa o Śródziemie II w wersji na X360 osiągnęła status „gold”
Electronic Arts podało do wiadomości, że ukończyło prace nad strategią The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth II, dedykowaną konsoli X360 i opartą jednocześnie o pecetową wersję RTS-a, osadzonego w uniwersum Władcy Pierścieni.
Marek Grochowski
Electronic Arts podało do wiadomości, że ukończyło prace nad strategią The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth II, dedykowaną konsoli X360 i opartą jednocześnie o pecetową wersję RTS-a, osadzonego w uniwersum Władcy Pierścieni.
Po tym, jak gra opuści tłocznię, powędruje na półki sklepów w Stanach Zjednoczonych. Zgodnie z planem nastąpi to w piątek, siódmego lipca. Tydzień później produkt wyląduje w Europie. Polski oddział Electronic Arts zamierza dotrzymać obiecanego terminu, w związku z czym Bitwa o Śródziemie II pojawi się u nas również 14.07.2006.

Fabuła opisywanego tytułu przenosi graczy na północne tereny Śródziemia, gdzie siły złego Saurona (armie Goblinów, Mordoru i Isengardu) walczą z połączonymi wojskami Elfów, Krasnoludów oraz „Ludzi z Zachodu” (Rohan plus Gondor). Twórcy przygotowali do przejścia po piętnaście scenariuszy przypadających na każdą stronę konfliktu w kampanii single-player. Jak przystało na sequel z prawdziwego zdarzenia, w The Battle for Middle-Earth II nie zabrakło szeregu nowych jednostek, którymi przychodzi graczom kierować podczas rywalizacji (krasnoludzka piechota, czarodzieje Elfów, wojacy Goblinów etc.), a także dobrze znanych bohaterów, którzy zasilają oddziały prowadzonej przez nas armii (podczas rozgrywki zauważamy m.in. Elronda, Arwenę, Daina, Glorfindela, czy Haldira).

Po więcej informacji na temat strategii czasu rzeczywistego zapraszamy na strony naszego serwisu.

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II
The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth II
Data wydania: 28 lutego 2006
GRYOnline
Gracze
- EA / Electronic Arts
- X360
Komentarze czytelników
zanonimizowany1584 Chorąży
Nigdy nie gralem w zadnego RTSa na konsoli wiec zastanawiam sie
jak z komfortem gry skoro trzeba sterowac padem?
jiker Senator

W wiekszosci przypadkow sterowanie jest bardzo wygodne i gra sie bez problemow.
Tweety32 Konsul
Pewnie dlatego wersja na PC tez nie wymaga zadnych szybkich reakcji, w ogole nic nie wymaga - mozna grac w ogole nie grajac, bo komputer prawie zabija sie sam nadziewajac sie na nasze jednostki... wystarczy kilka postawic.
Na dobra sprawe mozna zalatwic komputer uzywajac tylko "przywolanych" jednostek czyli elfow czy innych tam, dajac im +50% armor itd...
Szkoda, ze Lotr tak sie marnuje, gdyby inna, dobra, firma robila na licencji to gry moglyby byc pamietane przez lata, wieki i dawac graczom wiele doznan.