Assassin's Creed - za wcześnie by mówić o kontynuacji gry

Nie jest wykluczone, że przygody Altaira z gry Assassin’s Creed będą kontynuowane, ale ewentualna decyzja o stworzeniu drugiej odsłony cyklu zostanie podjęta dopiero po premierze pierwowzoru. Koncern Ubisoft Entertainment chce najwyraźniej sprawdzić, czy nowy produkt przyjmie się na rynku.

Krystian Smoszna

Nie jest wykluczone, że przygody Altaira z gry Assassin’s Creed będą kontynuowane, ale ewentualna decyzja o stworzeniu drugiej odsłony cyklu zostanie podjęta dopiero po premierze pierwowzoru. Koncern Ubisoft Entertainment chce najwyraźniej sprawdzić, czy nowy produkt przyjmie się na rynku.

Assassin's Creed - za wcześnie by mówić o kontynuacji gry - ilustracja #1

Jade Raymond (przedstawicielka studia w Montrealu, które tworzy grę Assassin’s Creed) udzieliła wywiadu serwisowi RIOTTT i odpowiadając na pytanie o kontynuację programu, zasugerowała, że dużo zależy od tego, jak produkt poradzi sobie po premierze. Jeśli gra nie okaże się dobra (chodzi tu zapewne o oceny krytyków, jak i popularność wśród fanów elektronicznej rozrywki), o sequelu nie będzie mowy.

Mimo takiego podejścia, koncern Ubisoft Entertainment już teraz inwestuje w nową markę. Pod koniec roku na rynku pojawi się książka o przygodach Altaira (The Invisible Imam), za której powstanie odpowiada Steven Barnes. Pierwsza z trzech zaplanowanych powieści przedstawi nam wydarzenia, które miały miejsce przed rozpoczęciem gry, natomiast akcja dwóch kolejnych rozgrywać się będzie później.

Na razie studio w Montrealu wciąż pracuje nad grą. Raymond zapewniła w wywiadzie, że edycje na konsole Xbox 360 i PlayStation 3 wyglądają identycznie. Najwięcej problemu autorzy mają z wersją na „blaszaki”, która w chwili obecnej potrzebuje do działania superkomputera. Firma stara się zoptymalizować grę w taki sposób, aby można było ją bez problemu uruchomić na maszynach dostępnych zwykłym śmiertelnikom.

Assassin's Creed - za wcześnie by mówić o kontynuacji gry - ilustracja #2
Assassin's Creed - za wcześnie by mówić o kontynuacji gry - ilustracja #3
Assassin's Creed - za wcześnie by mówić o kontynuacji gry - ilustracja #4
Assassin's Creed

Assassin's Creed: Wersja Reżyserska

Assassin's Creed

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 13 listopada 2007

Informacje o Grze
7.4

GRYOnline

7.8

Gracze

8.1

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Krystian Smoszna

Autor: Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2007-08-02
16:25

Stranger. Senator

Stranger.
😊

Haron --> Nie wiem jak innym, ale mnie też podoba się gdy w tytułach z widokiem FPP (TPP już niekoniecznie, bo to widoczek z oczu bohatera pozwala się najlepiej wczuć w akcję) HUD jest całkowicie wycięty, ewentualnie widać tylko mało rzucający się pasek zdrowia... Od wyświetlania ikon i zapoznawania się ze sterowaniem są IMO tutoriale. A co do interaktywnych cut-scenek, nigdy nie byłem ich zwolennikiem i będę się upierał przy tym, że wciska je zawsze wtedy, gdy nie ma się pomysłu ani ochoty na przygotowanie normalnej sceny walki. :)

Pilav --> Nie zapominaj, że polski rynek dla Ubi jest (delikatnie mówiąc) mało znaczący.

Komentarz: Stranger.
2007-08-02
16:39

Pilav Generał

Pilav

Stranger --> Porażka BG&E odnosi się do całego świata. Domyślam się, że wszędzie ceny wersji pecetowej pikowały w dół, ale podałem przykład polskiej ceny bo w tym przypadku znałem konkretne liczby.

Komentarz: Pilav
2007-08-02
16:41

Stranger. Senator

Stranger.

Spoko, w każdym razie sam się zdziwiłem widząc tę grę w bardzo przystępnej cenie i to stosunkowo niedługo po premierze.

Komentarz: Stranger.
2007-08-02
19:43

zanonimizowany471757 Centurion

zekke, ty tak piszesz by sie do kogos przysrac i sobie popisac, pokazac jaki to jestes guru, czy jest w tych twoich postach ukryty jakis głębszy sens którego zwykły śmiertelnik nie jest w stanie zauważyć?

Komentarz: zanonimizowany471757
2007-08-02
21:34

zanonimizowany478634 Legionista

Według mnie AC na PC będzie nieco gorszy niż na Xboxa 360 i na PS3(to moje zdanie mimo iż sam posiadam tylko blaszaka). Uważam tak, gdyż gra ta od samego początku była robiona na konsolę PS3...a że X360 to także konsola, to później grę łatwo było "przystosować" do sprzętu Microsoftu, a do PC już nie... :/ Wymagania mnie nie straszą bo i tak niedługo kupuję nowego kompa, mam jednak wątpliwości co do sterowania, tak jak poprzednio zauważył Tribunal...A tak apropos, pecetowcy mają tą przewagę, że w AC będą mogli grać bez interfejsu. :) Premiera gry 9*listopada, więc tylko czekać. :)

Komentarz: zanonimizowany478634

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl