Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
press release "Electronic Arts Polska Press Release" 6 marca 2008, 18:12

Army of Two - premiera 7 marca

Nigdy nie walcz samotnie! Od dawna wyczekiwana gra akcji Army of Two stworzona przez studio Electronic Arts Montreal zadebiutuje na rynku 7 marca. Przeznaczona na konsole Xbox 360 i PLAYSTATION®3 produkcja pozwala graczom udać się na miejsce konfliktów zbrojnych, o których można przeczytać w gazetach.

(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)

Nigdy nie walcz samotnie! Od dawna wyczekiwana gra akcji Army of Two stworzona przez studio Electronic Arts Montreal zadebiutuje na rynku 7 marca. Przeznaczona na konsole Xbox 360 i PLAYSTATION®3 produkcja pozwala graczom udać się na miejsce konfliktów zbrojnych, o których można przeczytać w gazetach.

Army of Two na nowo definiuje pojęcie kooperacji online, pozwalając w trakcie rozgrywki zamieniać sterowanego przez sztuczną inteligencję partnera na bohatera kierowanego przez innego gracza. Gra oferuje sześć poziomów do przejścia w dwuosobowym trybie kampanii. Gracze mogą ponadto spróbować zawalczyć o miano najbardziej skutecznego i niebezpiecznego duetu, mierząc się z rywalami w pojedynkach dwóch na dwóch rozgrywających się na czterech różnych mapach w trybie wieloosobowym.

Army of Two - premiera 7 marca - ilustracja #1

Skoncentrowaliśmy się na zapewnieniu graczom wspaniałych doświadczeń płynących z rozgrywki wieloosobowej. Chcieliśmy, by walcząc ramię w ramię czuli się tak, jakby mierzyli się z prawdziwymi, trudnymi przeciwnikami, z którymi zmagają się współcześni żołnierze – powiedział Alain Tascan, wiceprezes EA Montreal i producent wykonawczy gry Army of Two. – Korzystając z trybu online gracze mogą przejść kampanię bądź zmierzyć się z przeciwną drużyną współpracując ze sobą ściśle w niespotykanym dotąd w grach z tego gatunku stopniu.

W Army of Two nie chodzi jedynie o to, by zwyciężyć. Równie ważne jest, by zarobić. Jako byli żołnierze armii, którzy obecnie pracują jako najemnicy dla prywatnej korporacji militarnej, gracze wydają swoje ciężko zarobione pieniądze na celniejsze i bardziej zabójcze rodzaje broni. Mogą wspólnie wykonywać płatne zlecenia, korzystając z takich unikalnych możliwości rozgrywki w kooperacji jak na przykład manewr Aggro, dzięki któremu jeden z partnerów może niepostrzeżenie zakraść się do wroga. W zależności od częstotliwości ostrzału, dystansu, ukształtowania terenu i rodzaju broni należy obrać inną taktykę, by odwrócić uwagę przeciwnika i umożliwić naszemu partnerowi niepostrzeżone podkradnięcie się do niego i wyeliminowanie znienacka.