Koncern Electronic Arts zdradził szczegóły dotyczące ścieżki dźwiękowej nowej gry z cyklu SSX, zatytułowanej SSX on Tour. W programie usłyszymy czterdzieści jeden utworów reprezentujących rozmaite style muzyczne – począwszy od hip hopu, na heavy metalu skończywszy.
Koncern Electronic Arts zdradził szczegóły dotyczące ścieżki dźwiękowej nowej gry z cyklu SSX, zatytułowanej SSX on Tour. W programie usłyszymy czterdzieści jeden utworów reprezentujących rozmaite style muzyczne – począwszy od hip hopu, na heavy metalu skończywszy. Warto w tym miejscu nadmienić, że poprzednia odsłona serii SSX, oznaczona cyfrą „3”, zdobyła nagrodę w kategorii najlepszego soundtracku podczas dorocznej uroczystości zorganizowanej przez Academy of Interactive Arts & Science (AIAS).
Lista utworów przedstawia się następująco:
SSX on Tour jest czwartą częścią wybitnej serii gier traktujących o jednym z najefektowniejszych sportów ekstremalnych, tj. o jeździe na desce snowboardowej. SSX On Tour powstało w studiach EA BiG, firmy znanej z takich gier, jak NBA Street, NFL Street oraz Def Jam.
Autorzy SSX on Tour przygotowali dla graczy nowy, zmodyfikowany system kariery, którą rozpoczynamy teraz od stworzenia swojego własnego, niepowtarzalnego zawodnika, czemu służy ogromny wybór ciuchów, elementów twarzy oraz desek. Opcja ta umożliwia wzięcie udziału w wielkiej przygodzie (nazwanej w grze The Tour) pełnej nowych misji, medali i innych nagród oraz wielkich gwiazd świata SSX (siedmiu starych wyjadaczy, plus trzech nowych), z którymi nieraz przyjdzie się zmierzyć w morderczym wyścigu wśród skał, lasów i górskich ośrodków wypoczynkowych. Naszym najważniejszym zadaniem jest zostanie taką gwiazdą, której status będzie równy statusowi wielkich ikon popkultury.
Więcej informacji na temat SSX on Tour uzyskasz z naszej Encyklopedii Gier.
Gracze

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.