Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 października 2004, 17:00

autor: Tomasz Wróblewski

10 najczęściej kupowanych gier w sieci Media Markt – tydzień 40

Sztandarowy produkt firmy Electronic Arts nadal na topie. Wygląda na to, że rację mają użytkownicy naszego forum twierdząc, iż sporo spośród klientów sieci Media Markt to rodzice, którzy kupują gry swoim pociechom. W tym tygodniu zmiany praktycznie nie dotyczą czołówki, gdzie przetasowania są nieznaczne.

Sztandarowy produkt firmy Electronic Arts nadal na topie. Wygląda na to, że rację mają użytkownicy naszego forum twierdząc, iż sporo spośród klientów sieci Media Markt to rodzice, którzy kupują gry swoim pociechom. W tym tygodniu zmiany praktycznie nie dotyczą czołówki, gdzie przetasowania są nieznaczne.

10 najczęściej kupowanych gier w sieci Media Markt – tydzień 40 - ilustracja #1

PeCet

1. The Sims 2 (01)

2. Xpand Rally (03)

3. Spider-Man 2: The Game (02)

4. Codename: Panzers – Faza Pierwsza (06)

5. Shrek 2: The Game (04)

6. Tony Hawk’s Pro Skater 4 (07)

7. TOCA Race Driver 2 (05)

8. Heroes of Might & Magic IV : Platynowa Edycja (-)

9. Hidden & Dangerous 2 (-)

10. Call of Duty PL (-)

Play Station 2

1. Burnout 3: Takedown (01)

2. Tekken 4 (03)

3. Driver 3 (08)

4. Resident Evil: Outbreak (02)

5. Medal of Honor: Rising Sun (04)

6. Ratchet & Clank 2 (-)

7. Gran Turismo 3 (05)

8. Gran Turismo 4 Prologue (10)

9. World Rally Championship 3 (-)

10. Athens 2004 (04)

Game Boy Advance

1. Pokemon Sapphire (02)

2. Pokemon Ruby (01)

3. Super Mario Advance 4: Super Mario Bros. 3 (08)

4. Medal of Honor: Infiltrator (05)

5. Need For Speed: Underground (03)

6. Metroid: Zero Mission (-)

7. James Bond 007: Everything or Nothing (-)

8. Harry Potter: Quidditch World Cup (04)

9. Donkey Kong Country (-)

10. The Sims: Bustin’ Out (-)

W nawiasie podano miejsce z ubiegłego okresu. Listę sporządzono na bazie 40 tygodnia 2004 roku, czyli dni od 27 września do 3 października.