
Data wydania: 17 listopada 2003
James Bond 007: Everything or Nothing to wyprodukowana przez studio EA Redwood Shores dynamiczna gra akcji z widokiem z perspektywy trzeciej osoby (TPP). Tytułowy bohater, słynny agent MI-5, próbuje odzyskać skradzioną technologię, która trafiła w ręce niebezpiecznych wywrotowców z Europy Wschodniej. Rozgrywka łączy elementy strzelaniny oraz widowiskowe pościgi z wykorzystaniem rozmaitych pojazdów.
Gracze
Historia wokół toczy się Everything or Nothing jest bardzo prosta i mało skomplikowana, jak to w filmach (oraz grach) ze słynnym agentem bywa. Skradziona nanotechnologia wędrująca w ręce niepowołanych osób w kraje Europy Wschodniej, które to persony maja na celu zawładniecie światem, lub niewiele temu ustępujące cele. Tyle tylko, ze ten banalny wstęp jest preludium do wspaniałego połączenia zróżnicowanych misji przedstawionych z trzeciej osoby (TPP) z dynamicznymi etapami, w których siądziemy za sterami różnych pojazdów.
Te pierwsze misje obfitują w bardzo ciekawe patenty – nasz agent potrafi się skradać, po cichu eliminować wrogów, walczyć z nimi wręcz (doskonały system – dużo chwytów i ciosów; wszystko okraszone intuicyjnym sterowaniem i świetna animacja). James ma na swoim wyposażeniu szereg prawdziwych broni, ale nie byłby Bondem, którego znamy, gdyby nie solidne wsparcie ze strony Q w postaci wielu pomocnych gadżetów opartych na najnowocześniejszych technologiach (np. ciekawy patent ze zdalnie sterowanym. mechanicznym pająkiem). Jednak największym przyjacielem Bonda jest wystrzeliwana lina z hakiem, dzięki której będziemy wspinać się i spuszczać z pionowych powierzchni. Udanym zagraniem ze strony programistów jest tez instynkt specjalny instynkt, który posiada 007 – akcja zwalnia, a nasz bohater może „wyczuć” takie przedmioty w otoczeniu jak np. wybuchowe skrzynki. Patenty z wykorzystaniem tego instynktu są naprawdę ciekawe. Misje, w których kierujemy pojazdami to szybka akcja i dobre odprężenie – szybka, dynamiczna akcja, wiele ścieżek dla Gracza, masa przeciwników i strzelania w naprawdę dobrym i efektownym stylu. Grafika w tej grze stoi na bardzo dobrym poziomie, szczególnie urzekają: animacja (postacie ze świetnie odwzorowanym motion-capture), doskonale tekstury i bardzo dobre efekty specjalne. Dobra zabawę zapewni tez ciekawy tryb dla wielu graczy (także kooperacja). Głosów użyczają Gwiazdy z filmu – Pierce Brosnan, Shanon Elizabeth, John Cleese czy top-modelka Heidi Klum.
Autor opisu gry: Emil Ronda
Platformy:
PlayStation 2 17 lutego 2004Angielskie napisy i dialogi
Xbox 17 lutego 2004Angielskie napisy i dialogi
Game Boy Advance 17 listopada 2003Angielskie napisy i dialogi
GameCube 17 lutego 2004Angielskie napisy i dialogi
Producent: Visceral Games / EA Redwood Shores
Wydawca: Electronic Arts Inc.
Polski wydawca: Electronic Arts Polska
Mamy dobre wieści dla fanów przygód agenta 007. Właśnie dowiedzieliśmy się, że na Wii zmierza odświeżona wersja kultowego GoldenEye 007.
gry
Adrian Werner
15 czerwca 2010 08:49
Na łamach sklepu HMV pojawił się wpis dotyczący gry James Bond: Bloodstone, umieszczony w kategorii wyścigów. Wygląda na to, że jest to nieoficjalne potwierdzenie projektu tworzonego rzekomo przez Bizarre Creations, o którym plotkowaliśmy w 2008 roku. Jeśli tak jest, to być może wkrótce będziemy ścigać się z najsłynniejszym agentem brytyjskiego wywiadu.
gry
Szymon Liebert
21 kwietnia 2010 20:31
Wymagania sprzętowe gry James Bond 007: Everything or Nothing:
PlayStation 2
Wspiera:
multitap
Game Boy Advance
Wspiera:
link-kabel; GCN-GBA link
Średnie Oceny:
Średnia z 397 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
Oceny Recenzentów i Ekspertów
Butryk89
Ekspert
2014.09.16
Dobra gra. Świetny klimat Bondowski, ale zabrakło mi coś co by mi zapadło w pamięci na dłuższą chwilę.
game _hunter
Ekspert
2013.11.01
Ta część różni się od poprzedniej przede wszystkim tym, że to nie jest FPS a TPP. Poprawiono główna wade Nightfire czyli długość rozgrywki. Grafika poprostu miażdży, postacie wyglądają bardzo realnie a samochody prezentują się lepiej niż w NFS czy CMR.