DualShock 3 - kolejne szczegóły

Podczas konferencji, która odbyła się w ramach tegorocznej edycji Tokyo Game Show, Sony zaprezentowało kontroler DualShock 3. Wiadomo było, że zachowa on pełną funkcjonalność SIXAXIS-a (czujniki wychylenia) posiadając przy tym wmontowaną funkcję wibracji. W trakcie wspomnianych targów niektórzy dziennikarze mieli możliwość przetestować go w działaniu i zdobyć nieco dodatkowych informacji.

futurebeat.pl

Artur Falkowski

Podczas konferencji, która odbyła się w ramach tegorocznej edycji Tokyo Game Show, Sony zaprezentowało kontroler DualShock 3. Wiadomo było, że zachowa on pełną funkcjonalność SIXAXIS-a (czujniki wychylenia) posiadając przy tym wmontowaną funkcję wibracji. W trakcie wspomnianych targów niektórzy dziennikarze mieli możliwość przetestować go w działaniu i zdobyć nieco dodatkowych informacji.

Potwierdzono, że pad zadebiutuje w Japonii już w listopadzie, podczas gdy na europejski i amerykański rynek trafi dopiero wiosną przyszłego roku. Prawdą okazało się też to, czego wiele osób się domyślało – nowy kontroler nie będzie dołączany do zestawów PS3.

Pad wyglądem nie różni się od SIXAXIS-a, a jedyną różnicą jest napis DualShock 3 na tylnej ściance kontrolera. Wystarczy jednak wziąć go do ręki, by poczuć, na czym polega główna zmiana. Jest nią waga. Po wmontowaniu silniczków odpowiedzialnych za wibracje pad stał się równie ciężki, co jego poprzednik – dołączany do PS2 DualShock 2.

Jeżeli chodzi o same wibracje, Sony nic nie zdradza na temat tego, czy zastosowana zostanie w DualShocku 3 nowa technologia czy też zachowana ta znana z poprzedniego pada. Niektórzy dziennikarze potwierdzają jednak, że ich wrażenia ze sterowania nowym kontrolerem były nieco inne. Wspomnieli o tym, że wibracje wydawały im się „bardziej ukierunkowane”. Trudno jednak stwierdzić, czy było to tylko wrażenie, czy zasługa nowej technologii.

Wprowadzenie wibracji pociągnie za sobą zwiększenie poboru prądu, a co za tym idzie skrócenie czasu pracy na naładowanej baterii. Sony obiecuje, że DualShock 3 wytrzyma do 15 godzin bez potrzeby doładowywania.

Po ujawnieniu kontrolera producent przedstawił listę gier, które będą go obsługiwać. Znaleźć ją można pod tym adresem.

Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2007-09-25
13:38

zanonimizowany478957 Pretorianin

Mi nie potrzebny jest bezprzewodowy joypad ja wolę bardziej przewodowe bo nie trzeba ładowac

Komentarz: zanonimizowany478957
2007-09-25
13:43

zanonimizowany3972 Legend

😃

Swoją drogą ciekawe, kiedy wyjdą (jeśli wyjdą) patche pozwalające na obsługę nowej funkcji w grach, które już wyszły.

Komentarz: zanonimizowany3972
2007-09-25
17:43

zanonimizowany409726 Generał

👍

<-----Narmo

Komentarz: zanonimizowany409726
2007-09-25
17:46

zanonimizowany381989 Generał

Nie ma to jak wyciągać kasę od graczy.
Narmo :D

Komentarz: zanonimizowany381989
2007-09-25
17:50

zanonimizowany59523 Generał

Microsoft wygadywal podobne pierdoly, a teraz wprowadza wejscia HDMI do Xboxa 360. Dual Shocki w zestawie z PS3 to tylko kwestia czasu.

Komentarz: zanonimizowany59523

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl