Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Bard's Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

The Bard's Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Czarci krąg | Rozdział I i II The Bard's Tale Opowieści Barda poradnik The Bard's Tale: Opowieści Barda

Czarci krąg

Wyjścia - Czarci krąg | Rozdział I i II The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Wyjścia:

[A] - Czarci krąg / Houton

 

Zanim wejdziesz do Czarciego kręgu , kup koniecznie łuk. Powinieneś mieć już wystarczająco dużo pieniędzy. Do tego powinieneś mieć już drugi poziom (jeśli nie - pozabijaj więcej wilków, by otrzymać doświadczenie). Gdy będziesz przygotowany, zejdź do jaskiń wejściem w [L] z Houton . Zanim pójdziesz dalej, miej na uwadze poniższe informacje.

Po pierwsze, na początku nie będziesz miał szansy zranić Czarta . Za to on ciebie - tak. Przeciwnik będzie wyskakiwał z miejsc oznaczonych czerwonymi kropkami na mapie. Będą to albo kurhany (można go wtedy zauważyć - leżący brązowy człekokształtny misiek), albo czarne jamy w skale, w które nie można wejść. Musisz omijać te miejsca, a jeśli się nie da - to podchodź i jak tylko usłyszysz ryk Czarta lub zauważysz coś - od razu uciekaj. Ciosy Czarta są mocne, więc musisz uważać, a na finałową walkę powinieneś mieć jak najwięcej energii.

Drugą przeszkodą będą pułapki - oznaczone na mapie kropkami niebieskimi. Są dwa rodzaje. Głowy byków strzelające strzałami w określone kierunki (łatwo to ominąć, poza tym nie są zbyt silne, jeśli oczywiście nie stoisz cały czas na linii strzału) albo dziury w ziemi, z których wyskakują kolce. Te drugie zostały pokazane na poniższym obrazku.

Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie