The Bard's Tale: Czarci krąg

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Czarci krąg

Wyjścia - Czarci krąg | Rozdział I i II The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Wyjścia:

[A] - Czarci krąg / Houton

 

Zanim wejdziesz do Czarciego kręgu , kup koniecznie łuk. Powinieneś mieć już wystarczająco dużo pieniędzy. Do tego powinieneś mieć już drugi poziom (jeśli nie - pozabijaj więcej wilków, by otrzymać doświadczenie). Gdy będziesz przygotowany, zejdź do jaskiń wejściem w [L] z Houton . Zanim pójdziesz dalej, miej na uwadze poniższe informacje.

Po pierwsze, na początku nie będziesz miał szansy zranić Czarta . Za to on ciebie - tak. Przeciwnik będzie wyskakiwał z miejsc oznaczonych czerwonymi kropkami na mapie. Będą to albo kurhany (można go wtedy zauważyć - leżący brązowy człekokształtny misiek), albo czarne jamy w skale, w które nie można wejść. Musisz omijać te miejsca, a jeśli się nie da - to podchodź i jak tylko usłyszysz ryk Czarta lub zauważysz coś - od razu uciekaj. Ciosy Czarta są mocne, więc musisz uważać, a na finałową walkę powinieneś mieć jak najwięcej energii.

Drugą przeszkodą będą pułapki - oznaczone na mapie kropkami niebieskimi. Są dwa rodzaje. Głowy byków strzelające strzałami w określone kierunki (łatwo to ominąć, poza tym nie są zbyt silne, jeśli oczywiście nie stoisz cały czas na linii strzału) albo dziury w ziemi, z których wyskakują kolce. Te drugie zostały pokazane na poniższym obrazku.

No to zaczynamy - Czarci krąg | Rozdział I i II The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

No to zaczynamy. Najpierw omiń miejsce z Czartem i idź do [1] , gdzie zapisz grę. Potem wybierz drogę, którą pójdziesz. Tak czy inaczej po drodze przeszukaj skrzynie (lub zrób to później). W każdej znajdziesz srebro, a poza tym w [3] i [5] będzie po Żmijowym kamieniu, natomiast w [4] lepszy miecz niż ten który masz - Caladbolg. Jednak do walki weź łuk i idź do [6] .

Tam musisz zbliżyć się do skrzyni stojącej na środku pomieszczenia. Wtedy Czart wyjdzie i cię zaatakuje. Na początku strzelaj do niego i staraj się trzymać go na odległość, jednocześnie rozkaż swoim towarzyszom atakować (domyślnie górna strzałka). Dobrze jeśli masz talent do tresowania psów, bo wtedy twój pies będzie również walczył. Kiedy znacznie zranisz Czarta , ten zacznie puszczać chmury które będą ogłuszać barda (lecz na chwilę). Jednak o wiele niebezpieczniejsze będą pułapki. Czart będzie biegał po sali i przesuwał dźwignie, a to z kolei uruchomi pułapki. Jednak jeśli stoisz w środku i się nie ruszasz, to zranią cię tylko strzały z głów byków. Strzelaj po prostu cały czas w przeciwnika, aż temu skończy się energia. Nie będę zdradzał jak to się zakończy - odkryj sam. Dostaniesz 250 punktów doświadczenia. Jednak nie zapomnij przeszukać skrzyni na środku, bo jest tam kilkaset sztuk srebra.

Teraz wracaj się do [A] , do Houton , a potem idź do Domostwa Darrauda w [F] . Stoi on w [8] - porozmawiaj z nim. Dostaniesz 200 doświadczenia i 5 sztuk srebra (jeśli wcześniej byłeś niemiły) lub 75 (jeśli nie byłeś niemiły). Teraz najlepiej zapisz grę, a potem kup lepszą zbroję w kowala w [B] . Potem ruszaj do Lasu Houton przejściem w [N] .

Podobało się?

0

The Bard's Tale

19 października 2004

PC PlayStation Xbox Mobile
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl