Darksiders Genesis - poradnik do gry

Darksiders Genesis - poradnik do gry

Jak rozpocząć rozdział 7 Darksiders Genesis? Darksiders Genesis poradnik, tipy

Jeśli po zakończeniu 6 rozdziału gry Darksiders Genesis zatrzymałeś się i nie wiesz co robić dalej to strona przeznaczona dla Ciebie. Po zakończeniu 6 rozdziału i pokonaniu Mammona nie odblokuje się od razu 7 rozdział gry. Na tej stronie naszego poradnika opiszemy co należy zrobić, aby móc kontynuować fabułę Darksiders Genesis.

Po ukończeniu szóstego rozdziału gry odblokujesz areny. To miejsca, w których musisz pokonać kilka faz wrogów i bossa na samym końcu. W ten sposób możesz zdobywać rdzenie, które pomogą w rozwoju twojej postaci.

Aby odblokować rozdział siódmy musisz udać się na arenę - Jak rozpocząć rozdział 7 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Aby odblokować rozdział siódmy musisz udać się na arenę. Najlepiej wykonać dwie pierwsze dostępne lokacje. W ten sposób zdobędziesz nowe rdzenie oraz podszkolisz się w walce.

Po zakończeniu walk na arenie możesz udać się do Dis, a po rozmowie z nią odblokuje się nowa misja - Jak rozpocząć rozdział 7 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Po zakończeniu walk na arenie możesz udać się do Dis, a po rozmowie z nią odblokuje się nowa misja.

Do walk na arenach możesz wracać i stale zdobywać nowe obiekty - Jak rozpocząć rozdział 7 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Do walk na arenach możesz wracać i stale zdobywać nowe obiekty. W ten sposób znacznie ułatwisz sobie rozwój postaci.