Darksiders Genesis - poradnik do gry

Darksiders Genesis - poradnik do gry

Czy sklepy w Darksiders Genesis są tylko w Pustce? Darksiders Genesis poradnik, tipy

W grze Darksiders Genesis, w trakcie wykonywania misji fabularnych, odblokowujesz sklepy. W nich możesz zakupić eliksiry, zasoby oraz umiejętności.

Wszystkie odblokowane sklepy znajdziesz w Pustce (Void) - Czy sklepy w Darksiders Genesis są tylko w Pustce? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Wszystkie odblokowane sklepy znajdziesz w Pustce (Void). Trafisz do niej po ukończeniu, każdego rozdziału w grze Darksiders Genesis.

Jeśli jednak obawiasz się, że sklepy możesz znaleźć tylko w Pustce mamy dobrą nowinę - Czy sklepy w Darksiders Genesis są tylko w Pustce? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Jeśli jednak obawiasz się, że sklepy możesz znaleźć tylko w Pustce mamy dobrą nowinę. Wszystkie odblokowane sklepy możesz znaleźć również używając Kamienia Przyzwania (Summoning Stone)

Kamień Przyzwania służy również do uruchomiania opcji trybu kooperacji, na podzielonym ekranie - Czy sklepy w Darksiders Genesis są tylko w Pustce? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Kamień Przyzwania służy również do uruchomiania opcji trybu kooperacji, na podzielonym ekranie.

Jeśli interesuje Cię kupno jakiegoś przedmiotu możesz podbiec, w każdej chwili, do kamienia i zakupić daną rzecz - Czy sklepy w Darksiders Genesis są tylko w Pustce? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Jeśli interesuje Cię kupno jakiegoś przedmiotu możesz podbiec, w każdej chwili, do kamienia i zakupić daną rzecz.

Sklep nie zamknie się nigdy, możesz więc stale do niego wracać i uzupełniać zapasy - Czy sklepy w Darksiders Genesis są tylko w Pustce? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Sklep nie zamknie się nigdy, możesz więc stale do niego wracać i uzupełniać zapasy.