Darksiders Genesis - poradnik do gry

Darksiders Genesis - poradnik do gry

Jak wygląda powrót do innego poziomu w Darksiders Genesis? Darksiders Genesis poradnik, tipy

W grze Darksiders Genesis będziesz podróżować po 16 poziomach, toczyć na nich walki, rozwiązywać zagadki oraz zdobywać zasoby. Twórcy gry stworzyli jednak opcję powrotu do danej lokacji. Dzięki temu możesz wrócić do danej części mapy, aby zdobyć więcej zasobów bądź skarbów.

Jak wrócić do innego poziomu?

Wszystkie ukończone poziomy możesz ponownie odwiedzić - Jak wygląda powrót do innego poziomu w Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Wszystkie ukończone poziomy możesz ponownie odwiedzić. Wystarczy, że będąc w Pustce, wybierzesz inny rozdział gry, niż ten, który aktualnie powinieneś zrobić.

Czy mogę zmienić poziom trudności?

Tak - Jak wygląda powrót do innego poziomu w Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Tak. Wybierając rozdział/mapę możesz ustalić poziom trudności. Zmienić go możesz dopiero po powrocie do Pustki.

Czy przeciwnicy się odradzają?

Tak - Jak wygląda powrót do innego poziomu w Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Tak. Wszyscy przeciwnicy pojawią się ponownie na mapie. Aby dostać się dalej będziesz musiał toczyć z nimi walki.

Odradzają się również bossowie - Jak wygląda powrót do innego poziomu w Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Odradzają się również bossowie. Musisz na to uważać ponownie przechodząc te same etapy gry.

Czy muszę na nowo zbierać sekrety?

Nie musisz zbierać sekretów ponownie - Jak wygląda powrót do innego poziomu w Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Nie musisz zbierać sekretów ponownie. Część skrzyń jednak zamknie się dzięki czemu będziesz mógł zdobyć koleje porcje, np. dusz. W ten sposób szybciej wypełnisz wyzwania dostępne w grze.