Darksiders Genesis - poradnik do gry

Darksiders Genesis - poradnik do gry

Jak otworzyć wrota w rozdziale 6 Darksiders Genesis? Darksiders Genesis poradnik, tipy

W trakcie wykonywania misji w rozdziale 6, w grze Darksiders Genesis zatrzymasz się przy wrotach, wokół których będą podświetlone znaki. Na tej stronie naszego poradnika do gry Darksiders Genesis znajdziesz dokładny opis czynności, które musisz wykonać, aby wydostać się z tej lokacji i kontynuować misje fabularne.

Aby rozwiązać tę zagadkę musisz po prostu dobrze przyjrzeć się znakom porozmieszczanym w tej lokacji.

Jeśli masz jakieś aktywne przyciski musisz je wyłączyć - Jak otworzyć wrota w rozdziale 6 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Jeśli masz jakieś aktywne przyciski musisz je wyłączyć. Jeśli coś świeci się na czerwono po prostu rzuć w to miejsce vortal blade.

Jeśli wszystkie świecą się na niebiesko możesz spojrzeć na znaki - Jak otworzyć wrota w rozdziale 6 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Jeśli wszystkie świecą się na niebiesko możesz spojrzeć na znaki. Uderz vortal blade w zaznaczone na screenie miejsca, to otworzy wrota.

W małym pomieszczeniu jest dźwignia - Jak otworzyć wrota w rozdziale 6 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

W małym pomieszczeniu jest dźwignia. Uderz w nią Bomb Grawths, a otworzą się kolejne wrota. Dzięki temu będziesz mógł kontynuować misje fabularne.