Darksiders Genesis - poradnik do gry

Darksiders Genesis - poradnik do gry

Jak otworzyć przejście do Pustki w rozdziale 4 Darksiders Genesis? Darksiders Genesis poradnik, tipy

Na samym końcu rozdziału 4, w grze Darksiders Genesis musisz otworzyć wrota, aby móc ukończyć poziom. Na tej stronie naszego poradnika do gry Darksiders Genesis znajdziesz dokładny opis czynności, które musisz wykonać, aby wydostać się z tej lokacji i konturować misje fabularne.

Przejście otworzysz zaraz po starciu z bossem - Molten Hound.

Po zabiciu bossa wejdź na górę, po kolumnie, ustawionej z lewej strony areny - Jak otworzyć przejście do Pustki w rozdziale 4 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Po zabiciu bossa wejdź na górę, po kolumnie, ustawionej z lewej strony areny.

Rzuć void bomb w przeznaczone do tego miejsce i otwórz pierwszy portal - Jak otworzyć przejście do Pustki w rozdziale 4 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Rzuć void bomb w przeznaczone do tego miejsce i otwórz pierwszy portal.

Zejdź na dół i przejdź na drugą stronę - Jak otworzyć przejście do Pustki w rozdziale 4 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Zejdź na dół i przejdź na drugą stronę. Tam, na prawej stronie, otwórz drugi portal.

Wróć na górę i rzuć Bomb Grawths w portal - Jak otworzyć przejście do Pustki w rozdziale 4 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Wróć na górę i rzuć Bomb Grawths w portal. Po czym szybko pobiegnij na dół, aby przejść przez metalowe wrota. To zakończy czwarty rozdział gry.