Darksiders Genesis - poradnik do gry

Darksiders Genesis - poradnik do gry

Sklepy w Darksiders Genesis Darksiders Genesis poradnik, tipy

Sklepy to bardzo ważny element gry Darksiders Genesis. W nich możesz kupić wiele cennych przedmiotów, które wielokrotnie uratują ci życie.

Jak odblokować sklepy?

Aby odblokować sklepy musisz wykonywać misje fabularne - Sklepy w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Aby odblokować sklepy musisz wykonywać misje fabularne. Oba sklepy otworzą się po ukończeniu pierwszych rozdziałów gry.

Co kupię w sklepie?

W sklepie zakupić ulepszenia, eliksiry, bonusy, nowe rodzaje broni, klucze, oraz wiele innych ciekawych przedmiotów - Sklepy w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

W sklepie zakupić ulepszenia, eliksiry, bonusy, nowe rodzaje broni, klucze, oraz wiele innych ciekawych przedmiotów.

Walutą są dusze, które zbierasz podróżując po mapie.

Czy sklepy są tylko w pustce?

Wszystkie odblokowane sklepy możesz znaleźć również używając Kamienia Przyzwania (Summoning Stone) - Sklepy w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Wszystkie odblokowane sklepy możesz znaleźć również używając Kamienia Przyzwania (Summoning Stone)

Jeśli interesuje Cię kupno jakiegoś przedmiotu możesz podbiec, w każdej chwili, do kamienia i zakupić daną rzecz - Sklepy w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Jeśli interesuje Cię kupno jakiegoś przedmiotu możesz podbiec, w każdej chwili, do kamienia i zakupić daną rzecz.

Ile sklepów jest w grze?

W grze Darksiders Genesis dostępne są dwa sklepy Vulgrims Shop i Dis Shop - Sklepy w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

W grze Darksiders Genesis dostępne są dwa sklepy Vulgrim's Shop i Dis' Shop.