Darksiders Genesis - poradnik do gry

Darksiders Genesis - poradnik do gry

Rdzenie stworzeń w Darksiders Genesis Darksiders Genesis poradnik, tipy

Rdzenie stworzeń są podstawowym systemem rozwoju w Darksiders Genesis. Na tej stronie naszego poradnika opiszemy jak zdobywać rdzenie, jakie są ich rodzaje oraz jak wpływają na rozwój bohatera.

Skąd wziąć rdzenie?

Rdzenie zdobędziesz z przeciwników, których zabijesz - Rdzenie stworzeń w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Rdzenie zdobędziesz z przeciwników, których zabijesz. Pierwszy poziom rdzenie wypadnie po zabiciu nowego przeciwnika. Potem każdy rdzeń takiego rodzaju będzie rozwijać poziom tego podstawowego. Dzięki temu rdzenie będą dawały więcej mocy.

Specjalnie rdzenie wypadną z bossów - Rdzenie stworzeń w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Specjalnie rdzenie wypadną z bossów. Ponownie, pierw otrzymasz podstawowy rdzeń, a kolejne eliminacje zapewnią Ci powiększenie poziomu.

Rdzenie możesz kupić w sklepie oraz zdobyć na arenie - Rdzenie stworzeń w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Rdzenie możesz kupić w sklepie oraz zdobyć na arenie. W ten sposób znacznie sprawniej wbijesz kolejne poziomy rdzeni.

Jak rozwijać rdzenie?

Rdzenie rozwiniesz zabijając dany rodzaj przeciwników - Rdzenie stworzeń w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Rdzenie rozwiniesz zabijając dany rodzaj przeciwników. Im więcej przeciwników zabijesz tym szybciej dostaniesz kolejny poziom.

Jak układać rdzenie?

Rdzenie występują w trzech rodzajach: zdrowie, gniew i atak - Rdzenie stworzeń w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Rdzenie występują w trzech rodzajach: zdrowie, gniew i atak. Aby rdzenie dawały maksymalny poziom mocy, którą dysponują, musisz umieszczać je zgodnie z ich przeznaczeniem/rodzajem.

Jeśli umieścisz rdzeń w złym miejscu da on o wiele mniej mocy niż powinien - Rdzenie stworzeń w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Jeśli umieścisz rdzeń w złym miejscu da on o wiele mniej mocy niż powinien.