Darksiders Genesis - poradnik do gry

Darksiders Genesis - poradnik do gry

Jak spuścić trującą wodę w rozdziale 8 Darksiders Genesis? Darksiders Genesis poradnik, tipy

Jedną z misji dostępnych w 8 rozdziale gry Darksiders Genesis jest odkręcenie wszystkich zaworów blokujących spuszczenie trującej/zepsutej wody. Na tej stronie naszego poradnika do gry Darksiders Genesis znajdziesz dokładny opis czynności, które musisz wykonać, aby spuścić wodę i kontynuować misje fabularne.

Pierwszy zawór znajdziesz za trującym wodospadem.

Zaraz za nim znajdują się ogromne rury, które od razu zauważysz, dzięki czemu łatwiej będzie Ci znaleźć ten punkt - Jak spuścić trującą wodę w rozdziale 8 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Zaraz za nim znajdują się ogromne rury, które od razu zauważysz, dzięki czemu łatwiej będzie Ci znaleźć ten punkt.

Drugi zawór znajduje się koło górnej części wodospadu - Jak spuścić trującą wodę w rozdziale 8 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Drugi zawór znajduje się koło górnej części wodospadu. Aby się do niego dostać musisz wybić się na punkcie, zaznaczonym na screenie powyżej.

Za rurami z trującą wodą znajduje się mała półka skalna z kamieniem przywoływania - Jak spuścić trującą wodę w rozdziale 8 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Za rurami z trującą wodą znajduje się mała półka skalna z kamieniem przywoływania. Z tego miejsca musisz zeskoczyć, aby udać się dalej. Na dole chwycisz się punkty, który przeniesie Cię do kolejnej lokacji.

Prawdopodobnie zobaczysz ekran, który poinformuje Cię, że twoja postać umarła - Jak spuścić trującą wodę w rozdziale 8 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Prawdopodobnie zobaczysz ekran, który poinformuje Cię, że twoja postać umarła. Nie przejmuj się tym jednak, ponieważ odrodzisz się po drugiej stronie lokacji. Tam możesz odkręcić trzeci zawór.

Czwarty element układanki znajdziesz za wybuchającą ścianą - Jak spuścić trującą wodę w rozdziale 8 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Czwarty element układanki znajdziesz za wybuchającą ścianą. Aby się dostać do zaworu musisz rozbić ścianę. Umieść na niej Bomb Grawths i podpal ją za pomocą stojącego obok ogniska.

Gdy zniszczysz skałę wystarczy, że wskoczysz na półkę skalną i odkręcisz zawór - Jak spuścić trującą wodę w rozdziale 8 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Gdy zniszczysz skałę wystarczy, że wskoczysz na półkę skalną i odkręcisz zawór.