Darksiders Genesis - poradnik do gry

Darksiders Genesis - poradnik do gry

Legion Shieldbearer - rozdział 14 | Boss w Darksiders Genesis Darksiders Genesis poradnik, tipy

Legion Shieldbearer to boss, na którego natrafisz w czternastym rozdziale gry Darksiders Genesis. Dotrzesz do niego wykonując misje fabularne.

Walka z tym bossem zacznie się od wyeliminowania jego sojuszników. Musisz zabić ich wszystkich, aby dostać się do wroga.

Pamiętaj, żeby nie dać się zrzucić z platformy - Legion Shieldbearer - rozdział 14 | Boss w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Pamiętaj, żeby nie dać się zrzucić z platformy. To może zmusić Cię do rozpoczęcia walki od początku.

Przed przyjściem bossa musisz pokonać kilka fal przeciwników - Legion Shieldbearer - rozdział 14 | Boss w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Przed przyjściem bossa musisz pokonać kilka fal przeciwników. Będą oni stale wychodzić z rogów areny.

Jeśli nie pokonasz sojuszników bossa nie będziesz mógł zranić Legion Shieldbearer - Legion Shieldbearer - rozdział 14 | Boss w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Jeśli nie pokonasz sojuszników bossa nie będziesz mógł zranić Legion Shieldbearer.

Boss nie ma dużej ilości życia - Legion Shieldbearer - rozdział 14 | Boss w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Boss nie ma dużej ilości życia. Jeśli masz naładowaną anarchię bądź chaos użyj w tym momencie umiejętności. Dzięki temu szybciej pokonasz bossa.