Darksiders Genesis - poradnik do gry

Darksiders Genesis - poradnik do gry

Jak dostać się do skrzyni z bonusem w rozdziale 14 Darksiders Genesis? Darksiders Genesis poradnik, tipy

W 14 rozdziale gry Darksiders Genesis możesz dostać bonus ze skrzyni. Aby się jednak do niej dostać musisz rozwiązać zagadkę. Na tej stronie naszego poradnika znajdziesz opis wszystkich czynność, które musisz wykonać, aby otworzyć jaskinię, w której znajduje się skrzynia.

Aby rozwiązać zagadkę musisz pierw dostać się na platformę przemierzająca tereny na mapie. Gdy będziesz się na niej przemieszczać zauważysz półkę, koło której stoi kolumna z niebieskim przyciskiem. Szybko wskocz na nią i wyeliminuj znajdujących się tam przeciwników.

Aby aktywować pierwszą część drzwi musisz uruchomić niebieski przycisk, a potem zeskoczyć na niższe piętro - Jak dostać się do skrzyni z bonusem w rozdziale 14 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Aby aktywować pierwszą część drzwi musisz uruchomić niebieski przycisk, a potem zeskoczyć na niższe piętro.

Gdy udasz się w prawą część lokacji znajdziesz dwa punkty, w których możesz otworzyć portal - Jak dostać się do skrzyni z bonusem w rozdziale 14 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Gdy udasz się w prawą część lokacji znajdziesz dwa punkty, w których możesz otworzyć portal.

Po otworzeniu portalu wskocz do jednego z nich i poczekaj, aż twoja postać wybije się wyżej - Jak dostać się do skrzyni z bonusem w rozdziale 14 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Po otworzeniu portalu wskocz do jednego z nich i poczekaj, aż twoja postać wybije się wyżej. Nie możesz w tym momencie nią poruszać.

Gdy osiągnie odpowiednią wysokość uderz w przycisk znajdujący się na prawej stronie ściany - Jak dostać się do skrzyni z bonusem w rozdziale 14 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Gdy osiągnie odpowiednią wysokość uderz w przycisk znajdujący się na prawej stronie ściany. To otworzy przejście.

Ze skrzyni zdobędziesz Outlaws Abyssal Armor Shard - Jak dostać się do skrzyni z bonusem w rozdziale 14 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Ze skrzyni zdobędziesz Outlaw's Abyssal Armor Shard.