Darksiders Genesis - poradnik do gry

Darksiders Genesis - poradnik do gry

Jak zdobyć kryształowe klucze w rozdziale 7 Darksiders Genesis? Darksiders Genesis poradnik, tipy

W trakcie wykonywania misji w rozdziale 7, w grze Darksiders Genesis zatrzymasz się przy wrotach, które będzie można otworzyć jedynie zbierając kryształowe klucze. Na tej stronie naszego poradnika do gry Darksiders Genesis znajdziesz dokładny opis czynności, które musisz wykonać, aby wydostać się z tej lokacji i kontynuować misje fabularne.

Aby otworzyć przejście musisz znaleźć dwa kryształowe klucze i przynieść je na arenę.

Po lewej stronie lokacji znajdują się dwa zamknięte przejścia - Jak zdobyć kryształowe klucze w rozdziale 7 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Po lewej stronie lokacji znajdują się dwa zamknięte przejścia. Podejdź do nich i otwórz portal znajdujący się po lewej stronie, bliżej ściany.

Aby zdobyć kryształowy klucz musisz pierw otworzyć portal - Jak zdobyć kryształowe klucze w rozdziale 7 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Aby zdobyć kryształowy klucz musisz pierw otworzyć portal. Aby to zrobić rzuć void bomb w dwa punkty zaznaczone na screenie powyżej.

Z pomocą Wojny chwyć Bomb Grawths - Jak zdobyć kryształowe klucze w rozdziale 7 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Z pomocą Wojny chwyć Bomb Grawths. Bez problemu wyciągniesz ją dzięki stworzonemu portalowi.

1 - Jak zdobyć kryształowe klucze w rozdziale 7 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry
Bomb Grawths rzuć w zniszczoną ścianę - Jak zdobyć kryształowe klucze w rozdziale 7 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Bomb Grawths rzuć w zniszczoną ścianę. To spowoduje wybuch, który otworzy Ci przejście do kryształowego klucza.

Drugi kryształowy klucz znajdziesz w pomieszczeniu, ukrytym za portalem, ustawionym po prawej stronie lokacji - Jak zdobyć kryształowe klucze w rozdziale 7 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Drugi kryształowy klucz znajdziesz w pomieszczeniu, ukrytym za portalem, ustawionym po prawej stronie lokacji.

Czeka tam na Ciebie mała zagadka, przez którą musisz rozwiązać, aby zdobyć klucz - Jak zdobyć kryształowe klucze w rozdziale 7 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Czeka tam na Ciebie mała zagadka, przez którą musisz rozwiązać, aby zdobyć klucz. Stwórz pierw portal zaznaczając punkty, które są oznaczone na screenie powyżej.

W stworzony portal rzuć vortal blade - Jak zdobyć kryształowe klucze w rozdziale 7 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

W stworzony portal rzuć vortal blade. Dzięki temu otworzysz sobie przejście do kryształowego klucza.

Posiadając oba wróć na arenę i umieść je w przeznaczonych do tego miejscach.