Darksiders Genesis - poradnik do gry

Darksiders Genesis - poradnik do gry

Jak wygląda mapa w Darksiders Genesis? Darksiders Genesis poradnik, tipy

Jako, że światy w grze Darksiders Genesis mają pokaźne rozmiary, twórcy przygotowali mapę każdej z lokacji. Dzięki temu będziesz mógł zorientować się co znajduję się w twojej okolicy oraz co możesz zebrać. Na tej stronie naszego poradnika opiszemy jak wygląda mapa oraz co możesz na niej zobaczyć.

Misje

Z lewej strony mapy możesz odczytać jakie misje masz do wykonania w tej lokacji - główne i poboczne - Jak wygląda mapa w Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Z lewej strony mapy możesz odczytać jakie misje masz do wykonania w tej lokacji - główne i poboczne. Dzięki temu zawsze możesz sprawdzić co masz teraz zrobić, aby nie zgubić się w trakcie rozgrywki.

Gdzie jest moja postać?

Na mapie nie jest zaznaczona twoja postać - Jak wygląda mapa w Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Na mapie nie jest zaznaczona twoja postać. Jedynie lokacja, w której się znajdujesz, będzie lekko podświetlona.

Rozdział

W lewym górnym rogu znajdziesz też nazwę rozdziału, w którym właśnie jesteś - Jak wygląda mapa w Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

W lewym górnym rogu znajdziesz też nazwę rozdziału, w którym właśnie jesteś. W ten sposób, w każdej chwili, możesz sprawdzić na jakim poziomie gry jesteś.

Legenda

W prawej części mapy jest legenda - Jak wygląda mapa w Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

W prawej części mapy jest legenda. Dzięki niej dowiesz się co znajduje się na mapie oraz ile sekretów możesz na niej odkryć. W ten sposób znacznie ułatwiona jest eksploracja świata.