Darksiders Genesis - poradnik do gry

Darksiders Genesis - poradnik do gry

Misje poboczne w Darksiders Genesis Darksiders Genesis poradnik, tipy

W grze Darksiders Genesis znajdziesz wiele aktywności. Misje fabularne przeprowadzą Cię przez wszystkie rozdziały dostępne w grze oraz postawią Cię przeciwko bossom. Oprócz misji fabularnych, w grze Darksiders Genesis, znajdziesz również wiele aktywności pobocznych. Eksplorując świat gry możesz zbierać skrzynie, rozwiązywać zagadki, poszukiwać monet, walczyć na arenach oraz wykonywać misje poboczne. Na tej stronie naszego poradnika znajdziesz informacje na temat misji pobocznych, dowiesz się czego dotyczą, jakie nagrody możesz za nie dostać oraz jak odbierać zdobyte nagrody.

Jak zobaczyć misje poboczne?

Aby zobaczyć misje, które możesz wykonać w grze musisz wejść w menu i wybrać opcję quests - Misje poboczne w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Aby zobaczyć misje, które możesz wykonać w grze musisz wejść w menu i wybrać opcję "quests". Tam znajdziesz wszystkie misje, które zrobisz/możesz zrobić w grze.

Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...