Darksiders Genesis - poradnik do gry

Darksiders Genesis - poradnik do gry

Dagon - rozdział 13 | Boss w Darksiders Genesis Darksiders Genesis poradnik, tipy

Dagon to ogromny i trudny boss, którego będziesz musiał zabić w trzynastym rozdziale gry Darksiders Genesis.

Aby łatwiej omijać ataki Dagona staraj się grać Waśnią. Jego broń umożliwi Ci strzały z daleka, a to ułatwi Ci uniki.

Przeciwnik potrafi tworzyć tarcze obronną - Dagon - rozdział 13 | Boss w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Przeciwnik potrafi tworzyć tarcze obronną. W tych momentach nie atakuj go, a staraj się zregenerować hp bądź pozbyć się innych przeciwników.

Ciężkim atakiem do uniknięcie jest sztorm - Dagon - rozdział 13 | Boss w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Ciężkim atakiem do uniknięcie jest sztorm. Fala ściągnie Cię jeśli nie będziesz uważać. Aby uniknąć spadnięcia musisz skakać i atakować bossa.

W trakcie walki boss nie tylko zacznie wzywać sojuszników, ale również tworzyć wiry wody, które będą Cię wciągać i osłabiać - Dagon - rozdział 13 | Boss w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

W trakcie walki boss nie tylko zacznie wzywać sojuszników, ale również tworzyć wiry wody, które będą Cię wciągać i osłabiać.

W kolejnej fazie boss będzie strzelał piorunami - Dagon - rozdział 13 | Boss w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

W kolejnej fazie boss będzie strzelał piorunami. Unikaj tych ataków, aby nie stracić niepotrzebnie życia.

Boss tworzy również kule, z których wydobywają się wiązki prądu - Dagon - rozdział 13 | Boss w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Boss tworzy również kule, z których wydobywają się wiązki prądu. Aby się ich pozbyć musisz je zniszczyć.

Jak tylko możesz używaj anarchii/chaosu - Dagon - rozdział 13 | Boss w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Jak tylko możesz używaj anarchii/chaosu. To znacznie ułatwi Ci walkę i umożliwi leczenie twojej postaci.