Darksiders Genesis - poradnik do gry

Darksiders Genesis - poradnik do gry

Jak poruszać się po świecie gry Darksiders Genesis? Darksiders Genesis poradnik, tipy

W grze Darksiders Genesis możesz eksplorować całe tereny mapy, wszystkie piętra oraz korytarze. Większość z nich jest jednak w jakiś sposób zablokowana. Aby się do nich dostać będziesz musiał rozwiązać zagadkę bądź użyć odpowiednich technik. Na tej stronie naszego poradnika do gry Darksiders Genesis znajdziesz opis kilku technik, które ułatwią Ci podróżowanie po mapie.

Niszcz płoty

Płoty zniszczysz, gdy będziesz po prostu w nie strzelać - Jak poruszać się po świecie gry Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Płoty zniszczysz, gdy będziesz po prostu w nie strzelać. Dzięki temu umożliwisz sobie szybsze przejście pomiędzy niektórymi terenami.

Korzystaj z prądów powietrza

W grze jest wiele miejsc, w których wybijesz się w powietrze, aby móc doskoczyć do innej części lokacji - Jak poruszać się po świecie gry Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

W grze jest wiele miejsc, w których wybijesz się w powietrze, aby móc doskoczyć do innej części lokacji. Aby użyć podwójnego skoku musisz trafić dokładnie w środek niebieskiego koła.

Niszcz ściany

Wiele dróg możesz otworzyć niszcząc ściany - Jak poruszać się po świecie gry Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Wiele dróg możesz otworzyć niszcząc ściany. Aby to zrobić musisz umieścić na pomarańczowej ścianie Bomb Grawths i podpalić bombę.

Otwieraj przejścia

1 - Jak poruszać się po świecie gry Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry
Aby otworzyć większość przejść w grze wystarczy odpowiednio rzucić vortal blade - Jak poruszać się po świecie gry Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Aby otworzyć większość przejść w grze wystarczy odpowiednio rzucić vortal blade. W ten sposób szybko aktywujesz większość obiektów.

Korzystaj z wybuchających beczek

Wybuchające beczki często ułatwią Ci eliminowanie przeciwników, ale również otwieranie przejść - Jak poruszać się po świecie gry Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Wybuchające beczki często ułatwią Ci eliminowanie przeciwników, ale również otwieranie przejść. Dzięki nim będzie łatwiej poruszać Ci się po całej mapie.

Chwytaj się niebieskich krawędzi

Niektóre krawędzie są oznaczone na niebiesko, abyś mógł ocenić czy dasz radę się ich chwycić - Jak poruszać się po świecie gry Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Niektóre krawędzie są oznaczone na niebiesko, abyś mógł ocenić czy dasz radę się ich chwycić. W ten sposób twórcy ułatwili wspinanie się na wyższe tereny w grze.

Używaj skrzydeł

Skrzydła ułatwią Ci manewrowanie podczas skoku dzięki czemu nie będziesz spadał w przepaść i męczył się przeskokiem na drugą stronę - Jak poruszać się po świecie gry Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Skrzydła ułatwią Ci manewrowanie podczas skoku dzięki czemu nie będziesz spadał w przepaść i męczył się przeskokiem na drugą stronę.

Aby użyć skrzydeł musisz dwa razy kliknąć odpowiedni klawisz (A w przypadku pada) - Jak poruszać się po świecie gry Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Aby użyć skrzydeł musisz dwa razy kliknąć odpowiedni klawisz (A w przypadku pada). Wtedy postać rozprostuje swoje skrzydła. Przytrzymując klawisz możesz latać i manewrować kierunkiem lotu swojej postaci.

Używaj niebieskich przedmiotów

Wszystkie mechanizmy/dźwignie w grze zostały oznaczone niebieskim kolorem - Jak poruszać się po świecie gry Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Wszystkie mechanizmy/dźwignie w grze zostały oznaczone niebieskim kolorem. W ten sposób szybko je zauważysz. Najczęściej otwierają one jakieś drogi fabularne.