Darksiders Genesis - poradnik do gry

Darksiders Genesis - poradnik do gry

Jak używać skrzydeł w Darksiders Genesis? Darksiders Genesis poradnik, tipy

Gra Darksiders Genesis ma wiele elementów zręcznościowych, w których musisz odpowiednio wyskoczyć, aby dostać się w inne miejsce. W ten sposób nie tylko dostajesz się do sekretów, ale również do wielu części fabularnych.

W grze jest wiele miejsc, w których wybijesz się w powietrze, aby móc doskoczyć do innej części lokacji - Jak używać skrzydeł w Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

W grze jest wiele miejsc, w których wybijesz się w powietrze, aby móc doskoczyć do innej części lokacji. Skoki te często są problematyczne, ponieważ musisz wycelować w odpowiednie miejsce, aby przedostać się dalej.

Skrzydła ułatwią Ci manewrowanie podczas skoku dzięki czemu nie będziesz spadał w przepaść i męczył się przeskokiem na drugą stronę - Jak używać skrzydeł w Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Skrzydła ułatwią Ci manewrowanie podczas skoku dzięki czemu nie będziesz spadał w przepaść i męczył się przeskokiem na drugą stronę.

Aby użyć skrzydeł musisz dwa razy kliknąć odpowiedni klawisz (A w przypadku pada) - Jak używać skrzydeł w Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Aby użyć skrzydeł musisz dwa razy kliknąć odpowiedni klawisz (A w przypadku pada). Wtedy postać rozprostuje swoje skrzydła. Przytrzymując klawisz możesz latać i manewrować kierunkiem lotu swojej postaci.

Skrzydła ukażą się tylko jeśli będziesz w powietrzu - Jak używać skrzydeł w Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Skrzydła ukażą się tylko jeśli będziesz w powietrzu. Nie możesz ich używać chodząc czy jeżdżąc konno.