Darksiders Genesis - poradnik do gry

Darksiders Genesis - poradnik do gry

Jak otworzyć Drzwi Oszusta w Pustce w rozdziale 1 Darksiders Genesis? Darksiders Genesis poradnik, tipy

Na końcu pierwszego rozdziału gry Darksiders Genesis trafisz do Pustki. Na bocznej części lokacji znajdziesz Drzwi Oszusta (Trickster Door). Na tej stronie naszego poradnika do gry Darksiders Genesis znajdziesz dokładny opis czynności, które musisz wykonać, aby dostać się do tego pomieszczenia.

Zaraz po wejściu do Pustki musisz udać się na skałę, która przyciągnie Cię swoim czerwonym światłem. Obiekt, który się tam znajduje musisz zniszczyć, aby dostać nową broń.

1 - Jak otworzyć Drzwi Oszusta w Pustce w rozdziale 1 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry
Po rozbiciu obiektu otrzymasz Vorpal Blade - Jak otworzyć Drzwi Oszusta w Pustce w rozdziale 1 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Po rozbiciu obiektu otrzymasz Vorpal Blade. To masywny obiekt przypominający swym wyglądem i zachowaniem shurikeny.

Ta broń pozwoli Ci na atakowanie przeciwników z dystansu oraz umożliwi otwieranie wiele tajemniczych przejść.

2 - Jak otworzyć Drzwi Oszusta w Pustce w rozdziale 1 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry
Aby otworzyć przejście musisz zaznaczyć dwa obiekty i rzucić vortal blade tak, aby oba się aktywowały - Jak otworzyć Drzwi Oszusta w Pustce w rozdziale 1 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Aby otworzyć przejście musisz zaznaczyć dwa obiekty i rzucić vortal blade tak, aby oba się aktywowały. To utworzy przejście pomiędzy skałami.

3 - Jak otworzyć Drzwi Oszusta w Pustce w rozdziale 1 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry
Aby otworzyć Drzwi Oszusta musisz posiadać dwa klucze - Jak otworzyć Drzwi Oszusta w Pustce w rozdziale 1 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Aby otworzyć Drzwi Oszusta musisz posiadać dwa klucze. Jeden z nich zdobędziesz w pierwszym rozdziale gry, a drugi zakupisz w sklepie.

4 - Jak otworzyć Drzwi Oszusta w Pustce w rozdziale 1 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry
W pomieszczeniu znajduje się wiele surowców oraz rdzeni - Jak otworzyć Drzwi Oszusta w Pustce w rozdziale 1 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

W pomieszczeniu znajduje się wiele surowców oraz rdzeni. Dzięki tym zasobom rozwiniesz swoje postacie znacznie szybciej.