Darksiders Genesis - poradnik do gry

Darksiders Genesis - poradnik do gry

Belial - rozdział 9 | Boss w Darksiders Genesis Darksiders Genesis poradnik, tipy

Belial to boss, którego musisz pokonać, aby ukończyć dziewiąty rozdział Darksiders Genesis.

Belial to bardzo dynamiczny przeciwnik. Musisz stale zmieniać postacie, aby zwiększyć swoje szanse na przeżycie.

Jednym z podstawowych ataków Beliala jest silne ogniste uderzenie, które może zabić Cię od razu - Belial - rozdział 9 | Boss w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Jednym z podstawowych ataków Beliala jest silne ogniste uderzenie, które może zabić Cię od razu. Jeśli nie oskoczysz od tego ciosu zostaniesz ogłuszony, a najprawdopodobniej wyeliminowany na kilkanaście sekund.

W trakcie walki boss często zmienia swoje położenie - Belial - rozdział 9 | Boss w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

W trakcie walki boss często zmienia swoje położenie. Jeśli znajdziesz się w zasięgu jego teleportacji zostaniesz ogłuszony.

Zostało jeszcze 69% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...