Darksiders Genesis - poradnik do gry

Darksiders Genesis - poradnik do gry

Dreadwalker - rozdział 7 | Boss w Darksiders Genesis Darksiders Genesis poradnik, tipy

Dreadwalker to boss, na którego natrafisz w siódmym rozdziale gry Darksiders Genesis. Dotrzesz do niego wykonując misje fabularne.

Dreadwalker to ogromny szkielet, który będzie atakował Cię mieczem i swoją tarczą. Idealnym bohaterem do tej walki będzie Wojna.

W trakcie walki przeciwnik przyzywa do siebie wielu sojuszników - Dreadwalker - rozdział 7 | Boss w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

W trakcie walki przeciwnik przyzywa do siebie wielu sojuszników. Najlepiej będzie jeśli pierw będziesz eliminować słabszych przeciwników, aby nie tracić przez nich życia.

Specjalnym atakiem przeciwnika szybki wyskok podczas, którego może uderzyć Cię tarczą - Dreadwalker - rozdział 7 | Boss w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Specjalnym atakiem przeciwnika szybki wyskok podczas, którego może uderzyć Cię tarczą. To ogłuszy twojego bohatera.

1 - Dreadwalker - rozdział 7 | Boss w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry
Świetnym sposobem na pokonanie bossa jest uruchomienie Chaosu/Anarchii - Dreadwalker - rozdział 7 | Boss w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Świetnym sposobem na pokonanie bossa jest uruchomienie Chaosu/Anarchii. W ten sposób będziesz mógł zadawać mu ogromne obrażenia, ogłuszać go oraz odpychać od siebie pozostałych przeciwników.

Po zabiciu bossa możesz kontynuować rozgrywkę fabularną - Dreadwalker - rozdział 7 | Boss w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Po zabiciu bossa możesz kontynuować rozgrywkę fabularną. W nagrodę otrzymasz nowy rdzeń.