Darksiders Genesis - poradnik do gry

Darksiders Genesis - poradnik do gry

Jak przejść labirynt w rozdziale 7 Darksiders Genesis? Darksiders Genesis poradnik, tipy

W trakcie wykonywania misji w rozdziale 7, w grze Darksiders Genesis, aby dotrzeć do bossa będziesz zmuszony do pokonania labiryntu. Na tej stronie naszego poradnika do gry Darksiders Genesis znajdziesz dokładny opis czynności, które musisz wykonać, aby wydostać się z tej lokacji i kontynuować misje fabularne.

Do labiryntu wejdziesz otwierając metalowe drzwi.

Zacznijmy od postawienia pierwszego portalu, na ścianie znajdującej się po lewej stronie komnaty - Jak przejść labirynt w rozdziale 7 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Zacznijmy od postawienia pierwszego portalu, na ścianie znajdującej się po lewej stronie komnaty.

Podbiegnij do dźwigni i otwórz pierwszą bramę, po czym szybko przebiegnij na tamtą część labiryntu - Jak przejść labirynt w rozdziale 7 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Podbiegnij do dźwigni i otwórz pierwszą bramę, po czym szybko przebiegnij na tamtą część labiryntu.

Ponownie użyj dźwigni - Jak przejść labirynt w rozdziale 7 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Ponownie użyj dźwigni. Po czym skocz na półkę i szybko przebiegnij do kolejnej, otwartej części lokacji.

Gdy dostaniesz się do tej części labiryntu otwórz drugi portal - Jak przejść labirynt w rozdziale 7 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Gdy dostaniesz się do tej części labiryntu otwórz drugi portal. W ten sposób umożliwisz sobie szybkie przejście.

Wróć do pierwszej części labiryntu - Jak przejść labirynt w rozdziale 7 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Wróć do pierwszej części labiryntu. Chwyć Bomb Grawths i rzuć w portal.

Od razu pobiegnij do dźwigni zaznaczonej na screenie powyżej i przebiegnij do ostatniej części labiryntu - Jak przejść labirynt w rozdziale 7 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Od razu pobiegnij do dźwigni zaznaczonej na screenie powyżej i przebiegnij do ostatniej części labiryntu.

Aby wyjść z labiryntu i umożliwić sobie dalszą drogę fabularną po prostu przestaw mechanizm - Jak przejść labirynt w rozdziale 7 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Aby wyjść z labiryntu i umożliwić sobie dalszą drogę fabularną po prostu przestaw mechanizm. On przesunie element, który umożliwi Ci wejście do bossa.