Darksiders Genesis - poradnik do gry

Darksiders Genesis - poradnik do gry

Slag Demon - rozdział 2 | Boss w Darksiders Genesis Darksiders Genesis poradnik, tipy

Slag Demon to boss, na którego natrafisz w drugim rozdziale gry Darksiders Genesis. Aby się do niego dostać musisz rozwiązać zagadkę. Opisaliśmy ją na oddzielnej stronie poradnika, aby ułatwić Ci przejście gry.

Do walki z tym bossem przydadzą się obie postacie. Waśń będzie idealna do eliminacji przeciwnika, a Wojna świetnie sprawdzi się w zabijaniu pomniejszych przeciwników.

Slag Demon szarżuje po całej arenie, aby uniknąć tego ataku musisz po prostu szybko odskoczyć - Slag Demon - rozdział 2 | Boss w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Slag Demon szarżuje po całej arenie, aby uniknąć tego ataku musisz po prostu szybko odskoczyć. Jeśli nie odskoczysz na czas stracisz sporo punktów życia.

W okolicy bossa pojawia się wiele przeciwników - Slag Demon - rozdział 2 | Boss w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

W okolicy bossa pojawia się wiele przeciwników. Zabijaj ich, aby Ci nie zagrażały, a dodatkowo zapewniały Ci wiele potrzebnych punktów zdrowia.

Kolejnym atakiem, który łatwo ominąć jest smuga ognia, którą zostawia za sobą przeciwnik - Slag Demon - rozdział 2 | Boss w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Kolejnym atakiem, który łatwo ominąć jest smuga ognia, którą zostawia za sobą przeciwnik. Wystarczy, że przeskoczysz nad nią bądź po prostu ją ominiesz, a będziesz mógł bezpiecznie kontynuować walkę.

Po pokonaniu przeciwnika otrzymasz rdzenie oraz możliwość przejścia do kolejnego etapu gry - Slag Demon - rozdział 2 | Boss w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Po pokonaniu przeciwnika otrzymasz rdzenie oraz możliwość przejścia do kolejnego etapu gry.