Darksiders Genesis - poradnik do gry

Darksiders Genesis - poradnik do gry

Blight Cannon - rozdział 8 | Boss w Darksiders Genesis Darksiders Genesis poradnik, tipy

Blight Cannon to boss, na którego natrafisz w ósmym rozdziale gry Darksiders Genesis. Dotrzesz do niego wykonując misje fabularne.

Blight Cannon to mechanizm wylewający z siebie truciznę. Aby łatwiej omijać jego ciosy dobrym pomysłem będzie korzystanie z umiejętności Waśni.

W trakcie walki przeciwnik wylewa z siebie niezliczone ilości trującej substancji - Blight Cannon - rozdział 8 | Boss w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

W trakcie walki przeciwnik wylewa z siebie niezliczone ilości trującej substancji. Staraj się jej unikać i jednocześnie narażać na ataki przeciwników.

W trakcie walki boss przywołuje wiele przeciwników, którzy będą Cię specjalnie wrzucać do trującej substancji - Blight Cannon - rozdział 8 | Boss w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

W trakcie walki boss przywołuje wiele przeciwników, którzy będą Cię specjalnie wrzucać do trującej substancji.

Świetnym sposobem na pokonanie bossa jest uruchomienie Chaosu/Anarchii - Blight Cannon - rozdział 8 | Boss w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Świetnym sposobem na pokonanie bossa jest uruchomienie Chaosu/Anarchii. W ten sposób będziesz mógł zadawać mu ogromne obrażenia, ogłuszać go oraz odpychać od siebie pozostałych przeciwników.

Po zabiciu bossa możesz kontynuować rozgrywkę fabularną - Blight Cannon - rozdział 8 | Boss w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Po zabiciu bossa możesz kontynuować rozgrywkę fabularną. W nagrodę otrzymasz nowy rdzeń.