Darksiders Genesis - poradnik do gry

Darksiders Genesis - poradnik do gry

Konie w Darksiders Genesis Darksiders Genesis poradnik, tipy

W grze Darksiders Genesis jest wiele otwartych, dużych map, po których możesz przemieszczać się konno. Każdy z braci posiada swojego wierzchowca, dzięki któremu podróżowanie po świecie jest znacznie szybsze.

Brak możliwości jazdy na koniu

W niektórych miejscach nie możesz jeździć na koniu - Konie w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

W niektórych miejscach nie możesz jeździć na koniu. Są one specjalnie oznaczone.

Są to często wąskie korytarze bądź areny do walki z przeciwnikami - Konie w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Są to często wąskie korytarze bądź areny do walki z przeciwnikami. W tych miejscach musisz poradzić sobie bez wierzchowca.

Walka z wierzchowca

Siedząc na koniu możesz walczyć z przeciwnikami - Konie w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Siedząc na koniu możesz walczyć z przeciwnikami. Musisz jednak liczyć się z tym, że w każdej chwili mogą zrzucić Cię z wierzchowca, przez co staniesz się łatwym celem.

Brak możliwości zbierania przedmiotu

Jeżdżąc konno możesz zbierać kule ze zdrowiem, eliksiry oraz inne zasoby, które nie wymagają bezpośrednie interakcji - Konie w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Jeżdżąc konno możesz zbierać kule ze zdrowiem, eliksiry oraz inne zasoby, które nie wymagają bezpośrednie interakcji.

Wszystkie skrzynie, mapy oraz rdzenie możesz podnieść dopiero po zejściu z konia - Konie w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Wszystkie skrzynie, mapy oraz rdzenie możesz podnieść dopiero po zejściu z konia. Oznacza to, że stale musisz kontrolować pozycję swojej postaci.

Brak możliwości skoku

Siedząc na koniu nie możesz skoczyć - Konie w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Siedząc na koniu nie możesz skoczyć. Nie pokonasz, więc żadnej przeszkody ani urwiska. Wszystkie przeszkody musisz pokonywać na własnych nogach.

Szarża na koniu

Każdy koń umie szarżować - Konie w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Każdy koń umie szarżować. Dzięki temu, nie tylko zwiększy się jego prędkość, ale jednocześnie możesz zmiażdżyć wrogów znajdujących się na jego drodze. W ten sposób możesz pomijać walki z przeciwnikami.