Darksiders Genesis - poradnik do gry

Darksiders Genesis - poradnik do gry

System walki w Darksiders Genesis Darksiders Genesis poradnik, tipy

Jedną z podstawowych mechanik w grze Darksiders Genesis jest walka. Stanowi ona spory procent gry, jednak nie jest najważniejsza. W wielu momentach gry musisz zaufać swojemu przeczuciu i logicznemu myśleniu, a nie swojej broni. Gra bowiem składa się z wielu zagadek, które musisz rozwiązać, aby przejść dalej.

Na tej stronie naszego poradnika do gry Darksiders Genesis zajmiemy się opisem systemu walki. Dzięki temu łatwiej będzie Ci walczyć w pierwszych godzinach rozgrywki.

Jak zmieniać bohaterów?

Zmiana postaci to jedna z podstawowych mechanik gry Darksiders Genesis - System walki w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Zmiana postaci to jedna z podstawowych mechanik gry Darksiders Genesis. Aby zmienić postać musisz użyć odpowiedniego klawisza.

Postacią idealną do szybkich, agresywnych starć jest Wojna - System walki w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Postacią idealną do szybkich, agresywnych starć jest Wojna. Posiada on kilka mocnych ataków, które ogłuszają przeciwników i umożliwiają mu szybkie zdobycie przewagi nad innymi.

Jeśli jednak możesz pozwolić sobie na szybki atak z dystansu bądź taktyczne zagrania Waśń będzie najlepszym wyborem - System walki w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Jeśli jednak możesz pozwolić sobie na szybki atak z dystansu bądź taktyczne zagrania Waśń będzie najlepszym wyborem. Jego pistolety świetnie sprawdzają się do dobijania przeciwników.

Anarchia i chaos

Chaos/anarchia to specjalne umiejętności, które odblokujesz kończąc piąty rozdział gry - System walki w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Chaos/anarchia to specjalne umiejętności, które odblokujesz kończąc piąty rozdział gry. Umiejętność ta zregeneruje wszystkie punkty zdrowia twojej postaci i zamieni ją w wielkiego potwora, który zadaje znacznie więcej obrażeń, niż zwykła forma bohatera.

W trakcie działania chaosu zadajesz znacznie silniejsze ciosy, odpychasz przeciwników oraz stajesz się znacznie odporniejszy na obrażenia przeciwników - System walki w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

W trakcie działania chaosu zadajesz znacznie silniejsze ciosy, odpychasz przeciwników oraz stajesz się znacznie odporniejszy na obrażenia przeciwników.

Umiejętności bojowe

Umiejętności bojowe zdobywasz ze skrzyń rozłożonych w świecie gry - System walki w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Umiejętności bojowe zdobywasz ze skrzyń rozłożonych w świecie gry. Dzięki nim możesz znacznie sprawniej radzić sobie w walce z przeciwnikami.

Umiejętności są zależne od bohaterów - System walki w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Umiejętności są zależne od bohaterów. Wojna otrzymuje obszarowe ataki, które umożliwiają odpychanie i ogłuszanie przeciwników, a Waśń ataki umożliwiające odwrócenie uwagi, np. klona, który strzela do wrogów.

Egzekucja

Jeśli przeciwnikowi została końcówka życia możesz go wykończyć - System walki w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Jeśli przeciwnikowi została końcówka życia możesz go wykończyć. Wystarczy, że klikniesz odpowiedni klawisz, a twój bohater wykona animację, która pozbawi wroga resztki życia

Oczywiście egzekucja nie jest wymagana - System walki w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Oczywiście egzekucja nie jest wymagana. Możesz strzelać do przeciwnika, aż straci on wszystkie punkty zdrowia.

Egzekucje mogę przerwać pozostali przeciwnicy - System walki w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Egzekucje mogę przerwać pozostali przeciwnicy. Jako, że wykonując ten ruch nie jesteś w stanie się bronić, robisz się bardzo łatwym celem na wszystkie okoliczne ataki.

Amunicja

W grze Darksiders Genesis możesz eksperymentować z amunicją/rodzajami miecza - System walki w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

W grze Darksiders Genesis możesz eksperymentować z amunicją/rodzajami miecza. W ten sposób możesz rozwijać swojego bohatera.

Każda amunicja/miecz wpływa na zachowanie broni - System walki w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Każda amunicja/miecz wpływa na zachowanie broni. Możesz zdobyć laser, który będzie nieprzerwanie ranił przeciwników bądź wampirzy miecz, który będzie leczył Cię z każdym zadanym obrażeniem.

Amunicję możesz zmienić, w każdej chwili - System walki w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Amunicję możesz zmienić, w każdej chwili. Stale testuj ją i zmieniaj podczas walki, aby uzyskać najlepszy możliwy efekt.