Darksiders Genesis - poradnik do gry

Darksiders Genesis - poradnik do gry

Legion Boltspitter - rozdział 3 | Boss w Darksiders Genesis Darksiders Genesis poradnik, tipy

Legion Boltspitter to boss, na którego natrafisz w trzecim rozdziale gry Darksiders Genesis. Aby się do niego dostać musisz przeskoczyć po paru półkach, co będzie wymagało od Ciebie zręczności i stalowych nerwów.

Jako, że Legion Boltspitter to postać strzelająca idealnym bohaterem do tej walki będzie Waśń.

W trakcie walki przeciwnik przyzywa do siebie wielu sojuszników - Legion Boltspitter - rozdział 3 | Boss w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

W trakcie walki przeciwnik przyzywa do siebie wielu sojuszników. Najlepiej będzie jeśli pierw będziesz eliminować słabszych przeciwników, aby nie tracić przez nich życia.

Specjalnym atakiem przeciwnika jest wyrzucanie ognistych granatów - Legion Boltspitter - rozdział 3 | Boss w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Specjalnym atakiem przeciwnika jest wyrzucanie ognistych granatów. W ten sposób może zadać Ci sporo obrażeń.

Aby chronić się przed atakami przeciwnika możesz chować się za filarami i próbować zachodzić go od tyłu - Legion Boltspitter - rozdział 3 | Boss w Darksiders Genesis - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Aby chronić się przed atakami przeciwnika możesz chować się za filarami i próbować zachodzić go od tyłu. W ten sposób masz większą szansę na zadanie mu sporych obrażeń.

Po zabiciu bossa możesz kontynuować rozgrywkę fabularną.