Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Darksiders Genesis - poradnik do gry

Darksiders Genesis - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Darksiders Genesis: Aether Spark, rozdział 11 - jak używać? Darksiders Genesis poradnik, tipy

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2020

Wykonując misje fabularne w jedenastym rozdziale gry Darksiders Genesis zdobędziesz nową moc - Aether Spark. Na tej stronie naszego poradnika do gry Darksiders Genesis opisaliśmy pierwsze zagadki, które rozwiążesz dzięki Aether Spark.

1 - Darksiders Genesis: Aether Spark, rozdział 11 - jak używać? - Darksiders Genesis - poradnik do gry
Aby używać Aether Spark do rozwiązywania zagadek trzeba stanąć w odpowiednim punkcie - Darksiders Genesis: Aether Spark, rozdział 11 - jak używać? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Aby używać Aether Spark do rozwiązywania zagadek trzeba stanąć w odpowiednim punkcie.

Kula, którą wytworzysz może poruszać się tylko po określonym terenie - nie może dotknąć niebieskich linii - Darksiders Genesis: Aether Spark, rozdział 11 - jak używać? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Kula, którą wytworzysz może poruszać się tylko po określonym terenie - nie może dotknąć niebieskich linii. Dodatkowo kula przyśpiesza, z każdą pokonaną odległością i nie może się zatrzymać.

Twoim zadaniem jest doprowadzenie kuli do punktu zaznaczonego na screenie powyżej.

Po przejściu dalej dotrzesz do kolejnej zagadki - Darksiders Genesis: Aether Spark, rozdział 11 - jak używać? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Po przejściu dalej dotrzesz do kolejnej zagadki. Punkty znajduje się po prawej stronie, aby do niego dotrzeć musisz poruszać się zgodnie z liniami wyznaczającymi drogę.

Trzeci punkt znajduje się dokładnie po drugiej stronie góry, na której staniesz - Darksiders Genesis: Aether Spark, rozdział 11 - jak używać? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Trzeci punkt znajduje się dokładnie po drugiej stronie góry, na której staniesz. Aby kula do niego dotarła wybierz dłuższą drogę, tę która ciągnie się wzdłuż krawędzi. W ten sposób unikniesz nagłych manewrów.