Darksiders Genesis - poradnik do gry

Darksiders Genesis - poradnik do gry

Jak dostać się do bossa w rozdziale 2 Darksiders Genesis? Darksiders Genesis poradnik, tipy

W trakcie drugiego rozdziału gry Darksiders Genesis będziesz musiał stoczyć walkę z bossem. Aby się jednak do niego dostać musisz pierw otworzyć jedno z przejść. Na tej stronie naszego poradnika do gry Darksiders Genesis znajdziesz dokładny opis czynności, które musisz wykonać, aby dostać się do bossa.

Walka z bossem znajduje się w lokacji - The Slag Heap.

1 - Jak dostać się do bossa w rozdziale 2 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry
Aby dostać się do bossa musisz zniszczyć 3 lokacje z przeciwnikami - Jak dostać się do bossa w rozdziale 2 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Aby dostać się do bossa musisz zniszczyć 3 lokacje z przeciwnikami. Wystarczy, że przeskoczysz na jedną z platform i pójdziesz do samego końca. Tam czeka na Ciebie kilku przeciwników, których musisz zniszczyć.

Z pozostałymi dwoma znakami musisz zrobić dokładnie to samo - Jak dostać się do bossa w rozdziale 2 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Z pozostałymi dwoma znakami musisz zrobić dokładnie to samo. Aby je aktywować musisz udać się na koniec korytarzy i pokonać znajdujących się tam przeciwników.

Kolejną nową mechaniką, którą spotkasz są wybuchające ściany. Aby je zniszczyć musisz podpalić vortal blade i wycelować nim w ścianę. W ten sposób aktywujesz wszystkie znaki.

Gdy powrócisz na arenę czeka Cię starcie ze Slag Demonem - Jak dostać się do bossa w rozdziale 2 Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Gdy powrócisz na arenę czeka Cię starcie ze Slag Demonem. W ten sposób zakończysz 2 rozdział gry Darksiders Genesis.