Darksiders Genesis - poradnik do gry

Darksiders Genesis - poradnik do gry

Jak tryb online zmienia grę Darksiders Genesis? Darksiders Genesis poradnik, tipy

Na tej stronie poradnika do Darksiders Genesis znajdziesz informacje na temat trybu online. Dowiesz się czy wpływa on bezpośrednio na rozgrywkę, jak dzielą się zapisy oraz jak zmienić bohaterów.

Jak rozpocząć grę online?

Każdy gracz może zaprosić znajomych do swojej gry lub rozpocząć kooperację na podzielonym ekranie - Jak tryb online zmienia grę Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Każdy gracz może zaprosić znajomych do swojej gry lub rozpocząć kooperację na podzielonym ekranie. Opcja ta jest dostępna za pośrednictwem Kamienia Przywołania.

Czy tryb online wpływa na poziom trudności?

W trybie współpracy zwiększa się ilość oraz poziom trudności przeciwników - Jak tryb online zmienia grę Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

W trybie współpracy zwiększa się ilość oraz poziom trudności przeciwników.

Dodatkowo niektóre zagadki mają inne elementy, które wymuszają współprace sojuszników - Jak tryb online zmienia grę Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Dodatkowo niektóre zagadki mają inne elementy, które wymuszają współprace sojuszników.

W ile osób można grac?

W Darksiders Genesis można grać w maksymalnie dwuosobowych drużynach - Jak tryb online zmienia grę Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

W Darksiders Genesis można grać w maksymalnie dwuosobowych drużynach.

Jak działają zapisy gry?

W trybie współpracy online każdy gracz korzysta z własnych opcji zapisywania gry - Jak tryb online zmienia grę Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

W trybie współpracy online każdy gracz korzysta z własnych opcji zapisywania gry. Oznacza to, że możesz kontynuować rozgrywkę samemu bądź z innym partnerem.

Jeśli jednak grasz w trybie podzielonego ekranu istnieje tylko jeden zapis gry.

Jak wygląda podział surowców?

Wszystkie dusze zostają podzielone tak, aby obu bohaterów otrzymało swoją część i nikt z nich nie był pokrzywdzony - Jak tryb online zmienia grę Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Wszystkie dusze zostają podzielone tak, aby obu bohaterów otrzymało swoją część i nikt z nich nie był pokrzywdzony.

Dodatkowo każdy gracz może zebrać dowolne przedmioty lub rdzenie stworów znajdujące się w grze - Jak tryb online zmienia grę Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Dodatkowo każdy gracz może zebrać dowolne przedmioty lub rdzenie stworów znajdujące się w grze.

Jak zmienić postać?

Możesz zamienić postać, którą kontrolujesz w trybie kooperacji - Jak tryb online zmienia grę Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Możesz zamienić postać, którą kontrolujesz w trybie kooperacji. Wystarczy, że klikniesz LB + A. Drugi gracz musi podejść i zrobić to samo, co spowoduje zamianę postaci.