Darksiders Genesis - poradnik do gry

Darksiders Genesis - poradnik do gry

Jak długa jest gra Darksiders Genesis? Darksiders Genesis poradnik, tipy

Na tej stronie naszego poradnika do gry Darksiders Genesis odpowiemy na pytanie, ile trwa gra, ile jest w niej poziomów oraz ile jest głównych bossów.

Jak długa jest gra Darksiders Genesis?

Ukończenie gry Darksiders Genesis zajmie około 12 godzin - Jak długa jest gra Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Ukończenie gry Darksiders Genesis zajmie około 12 godzin. Czas gry zmieni się w zależności od poziomu trudności oraz trybu gry (single/online).

Jeśli lubisz odkrywać wszystkie zakamarki gry poświęcisz w niej znacznie więcej czasu - Jak długa jest gra Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Jeśli lubisz odkrywać wszystkie zakamarki gry poświęcisz w niej znacznie więcej czasu.

Ile poziomów jest w Darksiders Genesis?

Gra Darksiders Genesis będzie posiadać 16 poziomów - Jak długa jest gra Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Gra Darksiders Genesis będzie posiadać 16 poziomów. Z czego pięć z nich opiera się wyłącznie na walkach z bossami.

  1. Dethroned
  2. The Slag Pit
  3. Inferno Vault
  4. Icebind Cavern
  5. The Hoard
  6. Mammon
  7. Decay
  8. The Holdback
  9. Belial
  10. 10 Eden Prime
  11. Bastion's Fall
  12. The Maelstrom
  13. Dagon
  14. The Dredge Works
  15. War Machine
  16. Moloch
Po przejściu poziomu możesz do niego wrócić, aby nadal odkrywać sekrety, zbierać zasoby oraz zdobywać punkty doświadczenia, walcząc z przeciwnikami - Jak długa jest gra Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Po przejściu poziomu możesz do niego wrócić, aby nadal odkrywać sekrety, zbierać zasoby oraz zdobywać punkty doświadczenia, walcząc z przeciwnikami.

Ile bossów jest w Darksiders Genesis?

Według informacji zdobytych przed premierą gry w Darksiders Genesis będzie pięć walk z głównymi bossami - Jak długa jest gra Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Według informacji zdobytych przed premierą gry w Darksiders Genesis będzie pięć walk z głównymi bossami.

Oczywiście, w trakcie swojej rozgrywki, natkniesz się na wielu ciężkich przeciwników - Jak długa jest gra Darksiders Genesis? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Oczywiście, w trakcie swojej rozgrywki, natkniesz się na wielu ciężkich przeciwników. Zawsze musisz być czujny i przygotowany na najgorsze.