Darksiders Genesis - poradnik do gry

Darksiders Genesis - poradnik do gry

Jak zapisać Darksiders Genesis w trybie online? Darksiders Genesis poradnik, tipy

Jeśli chcesz zagrać w Darksiders Genesis z przyjacielem, ale boisz się jak to wpłynie na zapis twojej rozgrywki, to idealna strona dla Ciebie. Opisaliśmy tutaj jak działa zapisywanie gry online oraz odpowiedzieliśmy na pytanie, czy stracisz coś jeśli będziesz chciał później grać samotnie.

Jak zapisać grę?

Aby zapisać grę musisz po prostu otworzyć menu i wyjść z gry - Jak zapisać Darksiders Genesis w trybie online? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Aby zapisać grę musisz po prostu otworzyć menu i wyjść z gry. Gra automatycznie zapisuje się przy każdym wyjściu.

Gra ma również wiele punktów automatycznego zapisu, które aktywują się po walce z bossem bądź po przejściu do innej lokacji - Jak zapisać Darksiders Genesis w trybie online? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Gra ma również wiele punktów automatycznego zapisu, które aktywują się po walce z bossem bądź po przejściu do innej lokacji.

Czy gracze mają wspólny zapis?

W trybie współpracy online każdy gracz korzysta z własnych opcji zapisywania gry - Jak zapisać Darksiders Genesis w trybie online? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

W trybie współpracy online każdy gracz korzysta z własnych opcji zapisywania gry. Oznacza to, że możesz kontynuować rozgrywkę samemu bądź z innym partnerem.

Czy stracę zyskane przedmioty/umiejętności?

Nie - Jak zapisać Darksiders Genesis w trybie online? - Darksiders Genesis - poradnik do gry

Nie. Jeśli będziesz kontynuować grę samotnie bądź z innym towarzyszem niczego nie stracisz. Rozgrywki online są zależne od twojego zapisy gry, a nie od twojego towarzysza.