SpellForce 3 - poradnik do gry

SpellForce 3 - poradnik do gry

SpellForce 3 - poradnik do gry

Czary mary, sekrety i sztuczki. Poradnik do Spellforce 3 to rozbudowana solucja, która pomoże Ci przejść grę od początku do końca. Nasz opis przejścia zawiera wiele obrazków, a porady pomogą zrozumieć największe sekrety gry. Pamiętaliśmy również o rasach i jednostkach.

Poradnik do gry Spellforce 3 zawiera szczegółowy opis przejścia kampanii wraz z misjami pobocznymi oraz objaśnienia znajdujących się w grze mechanik. Dodatkowo znajdziesz tutaj opis wszystkich dostępnych w grze ras, wraz z posiadanymi przez nich jednostkami.

Podstawy

W tych rozdziałach znajdziesz objaśnienia dotyczące tworzenia i rozwoju postaci, a także opartego na sektorach strategicznego aspektu gry.

  1. Interfejs;
  2. Tworzenie i rozwój postaci;
  3. Zarządzanie obozem;
  4. Rasy i jednostki.

Kampania - solucja

Nasza solucja to pełny i praktyczny opis przejścia do gry, który pomoże Ci przejść Spellforce 3 od początku do końca. Mapy do Spellforce 3 z pewnością pomogą namierzyć każdy skarb i każdego przeciwnika:

  1. Prolog - Zdławić rebelię;
  2. Szara Twierdza - Kapral;
  3. Liannon - Źródło zarazy;
  4. Szara Twierdza - Nie sądź, a nie będziesz sądzony;
  5. Farlornowa Nadzieja - Kontakt w Farlornowej Nadziei;
  6. Droga do Mulandiru;
  7. Mulandir - Zaginione Miasto;
  8. Cień drzew - Skażenie;
  9. Farlornowa Nadzieja - Uchodźcy cz. 1;
  10. Iskanderska głusza - Uchodźcy cz. 2;
  11. Światłość - Uchodźcy cz. 3;
  12. Podnóże Barga Gor - Walka o władzę;
  13. Mulandir - Sekret Zmiennokształtnych;
  14. Ostrze Aonira - Piach i proch;
  15. Światłość - Syn marnotrawny cz.1;
  16. Nieznana wyspa - Syn marnotrawny cz.2;
  17. Oko - Krew nie woda;

Poradnik do gry Spellforce 3 zawiera:

  1. szczegółowy opis przejścia kampanii wraz z misjami pobocznymi;
  2. wskazówki dotyczące tworzenia postaci;
  3. objaśnienie jak wygląda zarządzanie w strategicznej warstwie gry;
  4. opis trzech znajdujących się w grze ras wraz z ich jednostkami.

Sara Temer (www.gry-online.pl)

Informacje o SpellForce 3 - poradnik do gry

Autor : Sara Temer

Ostatnia aktualizacja : 19 stycznia 2018

Poradnik zawiera : strony: 38, ilustracje: 74 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 12.

Popularne strony w SpellForce 3 - poradnik do gry

SpellForce 3 - screen - 2017-08-25 - 353897SpellForce 3 - screen - 2017-08-25 - 353896SpellForce 3 - screen - 2017-08-25 - 353895SpellForce 3 - screen - 2017-08-25 - 353894SpellForce 3 - screen - 2017-08-25 - 353893SpellForce 3 - screen - 2017-08-25 - 353892SpellForce 3 - screen - 2017-08-25 - 353891SpellForce 3 - screen - 2017-08-25 - 353890SpellForce 3 - screen - 2017-08-25 - 353889

Komentarze Czytelników (41)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
11.12.2017 17:45
Executioner
13
Pretorianin

Kiedy będzie recenzja?

13.12.2017 13:59
odpowiedz
Zmroku
18
Maciej Rakieta

GRYOnline.plRedakcja

14.12.2017 16:44
odpowiedz
Mix77
29
Chorąży

Na steamie już powstaje lista lokacji części artefaktów. Polecam znaleźć owy wątek na forum i pomóc w jego uzupełnianiu!

15.12.2017 23:44
odpowiedz
1 odpowiedź
Mashol
7
Junior

Jak zniszczyć barykadę ?

16.12.2017 01:20
odpowiedz
1 odpowiedź
Gorn221
41
Łowca Demonów

,,Jeśli wcześniej uratowałeś więźniów - będziesz musiał go zabić."
Nieprawda, Wystarczy odprawić Dicka po pierwszej walce ze strażnikami po wyjściu z więzienia.

17.12.2017 12:23
odpowiedz
1 odpowiedź
Mashol
7
Junior

Sara Temer

Problem w tym że coś się zbugowało i Clara zamiast być w więzieniu to jest przy ścianie za więzieniem blisko teleportu i normalnie mogę z nią rozmawiać i każę mi uwolnić miasto ale nie mogę rozwalać barykad bo jej tak naprawdę nie uwolniłem tylko przez bug rozmawiałem z nią. Ani wczytanie na nowo ani reset mapy ani wcześniejsze zapisy. I czekam aż gry-online wrzucą patche albo gdzieś na necie bedą patche bo gra nie mam na steam i nie mogę pobrać patchy

19.12.2017 12:06
odpowiedz
1 odpowiedź
luka172
1
Junior

W światłości są jeszcze dwa zadania poboczne jedno w gildii stwórcy. Na miejscu po wejściu do budynku podejdzie do Ciebie Undergaust (może być kilka błędów w imieniu) trzeba opowiedzieć o zmiennoksztaltnych i o tym do czego dążysz to zapoczątkuje misje w której możemy przyłączyć go do drużyny. Następna zaczyna się po uratowania orka Quira znajduje się on w południowo-zachodnim rogu mapy.

22.12.2017 16:41
odpowiedz
Gorn221
41
Łowca Demonów

Jakby kogoś interesowała sprawa sojuszu z Wulfgarami i Hallitami:

spoiler start

Trujemy Hallita - Zabijamy brata = Hallici neutralni, Wulfgarzy wrodzy
Trujemy Hallita - Nie zabijamy brata = Hallici neutralni, Wulfgarzy sojuszniczy
Nie trujemy Hallita - Zgadzamy się - Zabijamy brata = Hallici sojuszniczy, Wulfgarzy wrodzy
Nie trujemy Hallita - Zgadzamy się - Nie zabijamy brata = Hallici sojuszniczy, Wulfgarzy sojuszniczy
Nie trujemy Hallita - Nie zgadzamy się - Zabijamy brata = Hallici neutralni, Wulfgarzy wrodzy
Nie trujemy Hallita - Nie zgadzamy się - Nie zabijamy brata = Hallici neutralni, Wulfgarzy neutralni

spoiler stop

24.12.2017 16:18
odpowiedz
1 odpowiedź
ZawiszaC
27
Chorąży

Ktoś wie jak ulepszyć pancerz isgrima? Raz go ulepszyłem a potem mimo że posiadam jakieś składniki to nie mogę.

25.12.2017 13:55
1
odpowiedz
Flyby
166
Outsider

..ładnie u tych elfów:

I palmy som

post wyedytowany przez Flyby 2017-12-25 13:56:14
25.12.2017 20:15
odpowiedz
1 odpowiedź
ZawiszaC
27
Chorąży

A co można zrobić z tymi artefaktami ? bo mam jakieś 3 części tarczy ale nie wiem jak mogę ją stworzyć

26.12.2017 03:59
😡
odpowiedz
aryn93
1
Junior

Nie wiem jak zdjąć barierę w Szarej Twierdzy? Ktoś doradzi?

27.12.2017 14:16
odpowiedz
premium146906500
1
Junior

trzeba zdobyć 2 pierścienie oraz amulet które są w posiadaniu dowódców cnoty a tych znajdziesz w:
- więzienie
- sale wojenną
- koszary
(nie jestem pewien nazw)
mając to wszystko klikamy na barierę i znika
ps. jak zakończyć quest(opcjonalny) na zapomnianym wybrzeżu co spotkało statek.
ps2. z artefaktami udało mi się zrobić jeden i dostałem wtedy od ingrimma listę jak i co można zrobić ale to było tuż przed końcem gry i wydaje mi się że jak ma się wszystkie składniki wystarczy z nim zagadać i stworzy tak samo z pancerzem trzeba mieć wszystkie składniki aby ulepszył

post wyedytowany przez premium146906500 2017-12-27 14:19:01
28.12.2017 12:37
odpowiedz
WoJoRGW
52
Centurion

Jak to jest z tymi bohaterami..? Na początku gry jest napisane by rozważnie dobierać postaci do poszczególnych etapów rozgrywki. Pytam więc jakie jest optymalny układ bohaterów do każdego, głównego zadania?
Drugie pytanie: Czy da może radę pominąć jakoś tą sekwencję drużynową ? - Mam na myśli czy da radę jakimś sposobem zabrać więcej niż 4 postaci ze sobą. Trochę wkurza mnie takie ograniczenie.

28.12.2017 15:46
odpowiedz
czekoladowyjoe
32
Pretorianin

Odnośnie zadania - pozyskania orków "Walka o władzę" - chciałem jak człowiek iść etapami i zdobywać kolejne plemiona jak w poradniku. No nie da się. Z każdym plemieniem po mojej stronie Krell jest coraz potężniejszy i jeśli o mnie chodzi - poszedłem na skróty. Założyłem tylko dwa obozy, zorganizowałem około 50 wojowników (trochę goblinów i jazdę), poszedłem prosto do obozu Krella i zjadłem go na śniadanie. To tyle jeśli chodzi o taktykę i pozyskiwanie plemion. Wpadasz, zabijasz, wychodzisz.
Zadanie "Walka o władzę" wykonane bez zabijania jakiegokolwiek czempiona orków. Warto dodać taką opcję w poradniku.

post wyedytowany przez czekoladowyjoe 2017-12-28 16:00:35
29.12.2017 13:11
odpowiedz
Flyby
166
Outsider

Ile pytań?
Dodam swoje pytanie ze zdziwieniem wielkim.
"Konia z rzędem" temu kto mi wytłumaczy dlaczego nasza baza Mulandir zajmuje ze trzy stare, ograne już mapy - gdzie nasi sojusznicy porozrzucani po kątach, dodają jakąś opinię, co w sumie skutkuje lecz nie musi, równie mizerną naradą?
Za takie rozwiązanie autorzy gry już na starcie mają u mnie minus.
Uff..

30.12.2017 01:15
odpowiedz
1 odpowiedź
gazowany18
1
Junior

Czy ktoś doszedł do misji " Iskanderska Głusza"??
Jestem już po odbiciu fortecy, wzmocnieniu się. Musze odnaleźć klucz do tuneli.
" Znajdź klucz ukryty nieopodal pobliskiego boskiego menhiru"...
Przeszukałem wszędzie i nie mogę odnaleźć klucza. Poradził sobie ktoś z tym? Jakaś wskazówka gdzie on może być?

30.12.2017 14:24
odpowiedz
1 odpowiedź
gazowany18
1
Junior

Zgadza się, mini mapa naprawdę jest mini i przeoczyłem....
Napotkałem następny problem....
Nie pamiętam jak się misja nazywa ale dialog mi się zaciął i stoję w miejscu... Nie mogę wrócić na mapę świata, a wszystkie zadania już wykonałem. Mam chmurę dialogową nad głową i nie chce przeskoczyć dalej a żeby wyjść na mapę świata muszę dokończyć dialog....

03.01.2018 20:17
odpowiedz
1 odpowiedź
cysio2kcc
1
Junior

mam problem z misja ze smokiem w skwarnej oazie.Smoka nie zabiłem ale zlecił mi misje z bruzdami nie wiem gdzie ich szukac pomóżcie.

05.01.2018 09:24
odpowiedz
cysio2kcc
1
Junior

kiedy będzie dalsza część aktualizacji poradnika spellforce 3?

05.01.2018 20:24
odpowiedz
1 odpowiedź
cysio2kcc
1
Junior

pomóżcie gdzie w oku jest ostatnia bruzda do zamknięcia w misji plaga zza grobu mam 2 a 3 nie mogę znaleźć.

06.01.2018 21:23
odpowiedz
1 odpowiedź
lisu24
1
Junior

Ktoś wie czy można zmienić poziom trudności w czasie misji?

07.01.2018 10:37
odpowiedz
cysio2kcc
1
Junior

lisu24 tak można zmienić w trakcie misji.Wchodzisz do opcji i szukasz zmień poziom trudności jaki ci odpowiada.

08.01.2018 07:28
odpowiedz
cysio2kcc
1
Junior

A ten 1 bruzda w którym miejscu jest przeszukałem cała mapę i nie mogę jej znaleźć.Prawdopodobnie zabili ją te cnotliwi.Proszę o mapę z tymi bruzdami.

19.01.2018 13:33
odpowiedz
1 odpowiedź
Norbert Norek Wojtaś
1
Junior

spoiler start

Ktoś coś wie o kryjówce w Światłości? Lewy Górny róg mapy, troche poniżej portalu na tajemniczą wyspe.

spoiler stop

Cały czas mam brak dostępu a gre przeszedłem.

28.01.2018 16:19
odpowiedz
WoJoRGW
52
Centurion

Ktoś wie jak dostać się do podanych, ukrytych lokacji? To jest screen z laboratorium Isamo Tahara.
Warto też by autor poradnika dodał też taką kwestię w poradniku ;)

02.02.2018 17:21
😡
1
odpowiedz
Mariusz78
2
Junior

Kiedy bedzie mozna pobrac pelen poradnik.

25.02.2018 22:40
odpowiedz
Insanephanatic20
1
Junior

Mam tai problem. Utknąłem w Cieniu Drzew. Oczyściłem całą mapę z wrogów a mimo to nie mam zaliczonego zadania "Zbadaj dżunglę na południu". Nic nie mogę teraz zrobić, obszedłem całe południe kilka razy i nic. Wie ktoś jak poradzić sobie z tym ?

01.03.2018 17:46
odpowiedz
Gumzol91
2
Junior

Gdzie jest Lady Myrah w queście na mapce "Złoty trakt: ?