Total War: Warhammer - poradnik do gry

Total War: Warhammer - poradnik do gry

Total War: Warhammer - poradnik do gry

Poradnik doczekał się sporej aktualizacji. Dodano m.in. opis nowych frakcji: Norska, Bretonnia, Leśne Elfy oraz Zwierzoludzie.

Poradnik do gry Total War: Warhammer zawiera wszystkie informacje potrzebne do pełnego zrozumienia tego rozbudowanego i wymagającego tytułu. Znajdziesz tutaj praktyczne porady dotyczące wszystkich występujących w grze mechanizmów - ładu publicznego, spaczenia, czy utrzymywania wydajnej gospodarki.

Dodatkowo, w poradniku zawarto szczegółowy opis wszystkich dostępnych w grze frakcji: Imperium, Krasnoludów, Zielonoskórych, Wampirów i Chaosu, wraz z dostępnymi dla nich jednostkami, budynkami, drzewkami technologicznymi, czy różnicami pomiędzy frakcjami. Nie zabrakło tutaj oczywiście porad dotyczących sprawnego poruszania się po mapie świata, prowadzenia bitew i oblężeń, zarządzania prowincjami, czy dyplomacji z innymi frakcjami.

Opisany został także nowy mechanizm dla gier z serii Total War, czyli czary, wpływ Wiatrów Magii, jak i ogólne porady dotyczące wykorzystywania zaklęć. Co więcej, w poradniku znajdziesz opis wszystkich misji fabularnych dostępnych dla każdej z frakcji, wraz ze wskazówkami pomocnymi do ich ukończenia. Poradnik zamyka spis dostępnych w grze osiągnięć, wraz z informacjami pomocnymi w ich odblokowywaniu.

Poradnik stworzony został w oparciu o poziom trudności "b. wysoki", jednak wszelkie różnice w poziomach zostaną zaznaczone w tekście.

Total War: Warhammer to dziesiąta już odsłona popularnej serii gier studia Creative Assembly, która łączy elementy zarządzania państwem w systemie turowym z efektownymi bitwami prowadzonymi w czasie rzeczywistym. Jednakże, przeciwieństwie do poprzednich gier studia, akcja tytułu rozgrywa się w mrocznym świecie fantasy, który znany jest z gier bitewnych i fabularnych przygotowanych przez firmę Games Workshop.

Poradnik do gry Total War: Warhammer zawiera:

  • Opis wszystkich dostępnych w grze frakcji: Imperium, Krasnoludów, Zielonoskórych, Wampirów i Chaosu;
  • Dokładne omówienie wszystkich kluczowych elementów rozgrywki - poruszania się po mapie, rozwoju państwa, prowadzenia dyplomacji i przeprowadzania walk i oblężeń;
  • Porady ogólne związane z samą rozgrywką, a także z nowym mechanizmem w serii Total War - magią;
  • Porady dotyczące zarządzania państwem i planowaniu działań długoterminowych;
  • Szczegółowy opis wszystkich dostępnych w grze misji fabularnych, dla każdej z frakcji;
  • Porady pomocne przy rozgrywce wieloosobowej;
  • Spis i opis wszystkich dostępnych w grze osiągnięć, wraz z informacjami pomocnymi w ich zdobyciu.

Jakub Bugielski (www.gry-online.pl)

Informacje o Total War: Warhammer - poradnik do gry

Autor : Jakub Bugielski

Ostatnia aktualizacja : 13 września 2017

Poradnik zawiera : strony: 71, ilustracje: 122 .

Popularne strony w Total War: Warhammer - poradnik do gry

Total War: Warhammer - screen - 2017-07-19 - 350581Total War: Warhammer - screen - 2017-07-19 - 350580Total War: Warhammer - screen - 2017-07-19 - 350579Total War: Warhammer - screen - 2017-07-19 - 350578Total War: Warhammer - screen - 2017-02-08 - 338587Total War: Warhammer - screen - 2017-02-08 - 338586Total War: Warhammer - screen - 2016-10-13 - 332571Total War: Warhammer - screen - 2016-10-13 - 332570Total War: Warhammer - screen - 2016-10-13 - 332569