Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 sierpnia 2007, 20:33

autor: Piotr Doroń

10tacle Studios przedstawia grę zainspirowaną le parkour

Firma 10tacle Studios ujawniła pierwsze informacje na temat Totems – przygodowej gry akcji, której główne założenia oraz system rozgrywki powstały w wyniku inspiracji tzw. le parkour, czyli dyscypliną kultury fizycznej, której wyznawcy pokonują zwyczajne miejskie krajobrazy w niecodzienny, uwzględniający wszelkie przeszkody sposób.

Firma 10tacle Studios ujawniła pierwsze informacje na temat Totems – przygodowej gry akcji, której główne założenia oraz system rozgrywki powstały w wyniku inspiracji tzw. le parkour, czyli dyscypliną kultury fizycznej, której wyznawcy pokonują zwyczajne miejskie krajobrazy w niecodzienny, uwzględniający wszelkie przeszkody sposób.

Przedstawiciele belgijskiego studia obiecują rozbudowany, wirtualny świat, którego najważniejszą cechą będzie niespotykany dotąd poziom interakcji. W walkach oraz przemieszczaniu się pomiędzy lokacjami będzie można skorzystać dosłownie ze wszystkich jego elementów. Z zapewnień twórców wynika, że w pełni interaktywne środowisko mogło powstać tylko i wyłącznie dzięki zastosowaniu innowacyjnego Semantic Environment Sensing System (SESS). Niestety, w chwili obecnej nie możemy podzielić się z Wami żadnymi dokładnymi informacjami na temat fabuły. Mamy jednak nadzieję, że w związku z faktem rozpoczęcia targów Games Convention sytuacja ta ulegnie zmianie już niedługo.

Wstępna data premiery Totems ustalona została na 2008 rok. 10tacle Studios pracuje obecnie nad dwoma wersjami gry, przyznaczonymi dla konsoli Xbox 360 oraz komputerów osobistych. Poniżej prezentujemy pierwsze zrzuty ekranowe, przedstawiające omówioną wyżej pozycję:

10tacle Studios przedstawia grę zainspirowaną le parkour - ilustracja #1
10tacle Studios przedstawia grę zainspirowaną le parkour - ilustracja #2
10tacle Studios przedstawia grę zainspirowaną le parkour - ilustracja #3

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej