PoE White March Part I M12 - Urwiska Crägholdt
PoE White March Part I M12 - Urwiska Crägholdt
Posterunek
Nie możesz uniknąć walki.
Pijany Orlanin
Możesz się do niego zakraść i posiadając 17 punktów zręczności wykraść mu klucz. Możesz też go po prostu zabić przez sen, wtedy musisz posiadać moc na poziomie 17. Zdobytym kluczem możesz otworzyć skrzynię, która stoi obok niego.
Zamknięta skrzynia
Do otwarcia skrzyni potrzeba 15 punktów mechaniki lub też odpowiedniego klucza (03). Skrzynia zabezpieczona jest pułapką. W środku znajdziesz bardzo dobry pas.
Komendant Baelorin
Gdy podejdziesz rozpocznie się rozmowa. Nie możesz uniknąć walki.
Z ciała komendanta zabierz bardzo dobrą zbroję oraz klucz do skrzyni (04).
Wejście do Crägholdt.
Skrzynia z pułapką.
Pułapka na ziemi.
Wejście do Crägholdt.

PoE The White March Part 1: Urwiska Crägholdt (Crägholdt Bluffs) mapa

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Urwiska Crägholdt - opis i mapa lokacji

Powyższa mapa przedstawia Urwiska Crägholdt, a więc jedyną główną lokację dodatku nie położoną w Białej Marchii. Praktycznie cały obszar mapy zajmuje ogromny obóz wojskowy wypełniony najemnikami. Są oni nastawieni wrogo do ciebie, więc przejście nawet małego dystansu będzie sporym wyzwaniem. Przed rozpoczęciem eksploracji tego obszaru awansuj drużynę na co najmniej 13 poziom doświadczenia. W północno-wschodniej części lokacji znajdziesz ruiny, w których jest przejście do twierdzy Crägholdt.

Ważne miejsca w Urwiskach Crägholdt

2. Pijany Orlanin (Drunken Orlan)

Do wojownika tego możesz się zakraść. Jeśli posiadasz 17 punktów Zręczności możesz mu wykraść klucz bez budzenia go. Jeśli posiadasz natomiast 17 punktów Mocy możesz go zabić podczas snu.

Zostało jeszcze 38% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2016-03-28
13:35

Sir Elton Chorąży

2

Jeszcze jedna uwaga przy końcu nie trzeba poświęcać towarzysza, żeby się uratować. Trzeba samemu zaryzykować i przy kondycji 19 i wyższej na końcu sekwencji paragrafowej wypływa się żywym a drużyna jest w komplecie. Tak więc achlechluchja i od przodu!!!! - mówię o 2 części dodatku :)

Komentarz: Sir Elton
2016-02-25
18:05

J.So Legionista

gdzie można znaleźć inne, poza mieczem Szary Śpiący, przedmioty do przypisania? czy może to jedyny taki przedmiot?

Komentarz: J.So
2015-12-08
20:44

magdolfik Junior

W czwartym pytaniu mam tylko 3 podpowiedzi. W czym tkwi problem?

Komentarz: magdolfik
2015-11-16
12:55

Eruanno Junior

1

W zadaniu Samotnik z Białej Marchii nie musimy przebudzać akurat Taeny. Możemy spróbować przebudzić Owynne, sprzątaczkę ze Spoczynku Grefa.

Komentarz: Eruanno
2015-09-18
18:07

Arni2015 Legionista

👍

W płonącym domu w Krzepie można uratować jednocześnie oboje ofiar , i kobietę i mężczyznę. Trzeba mieć w drużynie kogoś posiadającego 18 zręczności (ominie spadającą płonącą belkę), 5 przetrwania (oraz łom, 12 kondycji, 10 mocy, 4 atletyki) i jedno z trzech zaklęć wymienionych w poradniku (najpierw ratujemy zaklęciem mężczyznę).

Komentarz: Arni2015
2015-09-12
17:07

zanonimizowany794081 Generał

-1

@up - no przynajmniej on bo na pewno nie ty - ani się nie znasz a już o normalności .... cóż nie ma co się nabijać z chorób :D

Komentarz: zanonimizowany794081
2015-09-11
20:06

AntyGimb Senator

-1

A.l.e.X widzę, że jesteś najnormalniejszym graczem na tej stronie i jednym z niewielu tutaj którzy znają się na grach.

Komentarz: AntyGimb
2015-09-11
19:43

A.l.e.X Legend

-1
A.l.e.X

świetny dodatek rozłożyłem go na części, czekam z niecierpliwością na kolejne spotkanie z Białą Marchią !

Komentarz: A.l.e.X
2015-09-08
15:45

kwiść Generał

1
kwiść
👍

@taifang
Dzięki za zwrócenie uwagi. Poprawimy to wraz z kolejną aktualizacją :)

Komentarz: kwiść
2015-09-07
18:45

taifang Chorąży

W mini zadaniu z rannym wilkiem, aby wyciągnąć strzałę nie wystarczy spełnienie jednego z czterech warunków podanych w poradniku. Dodatkowo choć jedna postać w drużynie musi mieć przynajmniej 7 punktów przetrwania (nie musi to być nasza postać). Inaczej wilk się nie uspokoi i zaatakuje.

Komentarz: taifang

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl