PoE The White March Part 1: Żal warty zapamiętania (Regrets worth trading) - zadanie poboczne
Aktualizacja:
Żal warty zapamiętania (Regrets worth trading) - zadanie poboczne
Gdy podejdziesz do Świątyni Ondry (Temple of Ondra) (M1,5) w Krzepie spotkasz Okruna. Porozmawiaj z nim, a dowiesz się, że oddał on kapłanom medalion oraz pancerz i teraz próbuje je odzyskać. Naszym zadaniem będzie mu w tym pomóc.
Wejdź do świątyni, znajdziesz tam kilku kapłanów. Porozmawiaj z Lafdą, co nie przyniesie niestety zamierzonego skutku. Nie otrzymasz żadnych konkretnych informacji. Gdy tylko wyjdziesz z budynku usłyszysz rozmowę. Podejdź do okna w prawej części budynku i kliknij na nie. Będziesz miał możliwość otworzenia okna po cichu. Warunkiem usłyszenia całej rozmowy jest posiadanie umiejętności Skradanie na poziomie przynajmniej 7. Po podsłuchaniu rozmowy zobaczysz jak z budynku wychodzi jeden z kapłanów.

Udaj się teraz do Rdzawego Lasu, a dokładniej w okolice przerębli na jeziorze (M2,4). Gdy tylko podejdziesz do tego miejsca, zobaczysz jak kapłan który wyszedł niedawno ze świątyni robi coś przy dziurze, po czym odchodzi. Podejdź do otworu. Niestety będziesz musiał zanurkować. Jeśli wybrałeś klasę maga możliwe, że dysponujesz czarem Osłona przeciwko żywiołom (Bulwark against the elements), który zwiększy twoją odporność na zimno. W każdym innym przypadku zanurkować powinna postać posiadają Kondycję na poziomie 16.

Wróć teraz do Krzepy i udaj się do świątyni Ondry (M1,5). Porozmawiaj z Lafdą. Zgódź się nie wydawać kapłanów Okrunowi. W zamian otrzymasz od niego 6000 sztuk złota oraz klucz, który posłuży do otwarcia skrzyni w rogu. Znajdziesz w niej Białą Zbroję (White Crest Armor), która jest jednym z lepszych ciężkich pancerzy oraz amulet Okruna. Kapłani w tym czasie opuszczą świątynię i wioskę. Wyjdź na zewnątrz i porozmawiaj ze zleceniodawcą. Masz dwie możliwości: Mówisz, że amulet został zatopiony w jeziorze. Zatrzymujesz artefakt, ale nie otrzymujesz żadnej nagrody (amulet dodaje +2 do Inteligencji lub zwiększa nasze skupienie, w zależności od liczby punktów wytrzymałości postaci). Drugą opcją jest zwrócenie amuletowi Okrunowi. W zależności od tego jaką w czasie rozmowy wybierzesz opcję dialogową otrzymasz od niego różną ilość złota:
Zostało jeszcze 48% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
- PoE The White March Part 1: Krzepa
- PoE The White March Part 1: Krzepa (Stalwart Village) mapa
- PoE The White March Part 1: Cudowna kropelka (A Lovely drop) - zadanie poboczne
- PoE The White March Part 1: Przysługa dla łowcy (The hunter's favour) - zadanie poboczne
- PoE The White March Part 1: Samotnik z Białej Marchii (The recluse of the White March) - zadanie główne
- PoE The White March Part 1: Ogrza matrona (The ogre matron) - zadanie główne
- PoE The White March Part 1: Żal warty zapamiętania (Regrets worth trading) - zadanie poboczne
- PoE The White March Part 1: Natrętny gość (Overstaying his welcome) - zadanie poboczne
- PoE The White March Part 1: Perła termalna (The thermal pearl) - zadanie poboczne
- PoE The White March Part 1: Pozostałe zadania poboczne w Krzepie
- PoE The White March Part 1: Krzepa
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jeszcze jedna uwaga przy końcu nie trzeba poświęcać towarzysza, żeby się uratować. Trzeba samemu zaryzykować i przy kondycji 19 i wyższej na końcu sekwencji paragrafowej wypływa się żywym a drużyna jest w komplecie. Tak więc achlechluchja i od przodu!!!! - mówię o 2 części dodatku :)
gdzie można znaleźć inne, poza mieczem Szary Śpiący, przedmioty do przypisania? czy może to jedyny taki przedmiot?
W czwartym pytaniu mam tylko 3 podpowiedzi. W czym tkwi problem?
W zadaniu Samotnik z Białej Marchii nie musimy przebudzać akurat Taeny. Możemy spróbować przebudzić Owynne, sprzątaczkę ze Spoczynku Grefa.
W płonącym domu w Krzepie można uratować jednocześnie oboje ofiar , i kobietę i mężczyznę. Trzeba mieć w drużynie kogoś posiadającego 18 zręczności (ominie spadającą płonącą belkę), 5 przetrwania (oraz łom, 12 kondycji, 10 mocy, 4 atletyki) i jedno z trzech zaklęć wymienionych w poradniku (najpierw ratujemy zaklęciem mężczyznę).
@up - no przynajmniej on bo na pewno nie ty - ani się nie znasz a już o normalności .... cóż nie ma co się nabijać z chorób :D
A.l.e.X widzę, że jesteś najnormalniejszym graczem na tej stronie i jednym z niewielu tutaj którzy znają się na grach.
świetny dodatek rozłożyłem go na części, czekam z niecierpliwością na kolejne spotkanie z Białą Marchią !
W mini zadaniu z rannym wilkiem, aby wyciągnąć strzałę nie wystarczy spełnienie jednego z czterech warunków podanych w poradniku. Dodatkowo choć jedna postać w drużynie musi mieć przynajmniej 7 punktów przetrwania (nie musi to być nasza postać). Inaczej wilk się nie uspokoi i zaatakuje.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
