Nowi towarzysze w Pillars of Eternity The White March Part I
Aktualizacja:
Nowi towarzysze
Zahua

Zahua: Mnich, Człowiek z sawanny, Myśliciel
Zahua jest jednym z najsilniejszych towarzyszy jakich spotkamy, posiada aż 17 punktów tej statystyki. Na uwagę zasługuje dodatkowo Zręczność oraz Kondycja, które są na poziomie 13-14. Reszta statystyk oscyluje wokół 10 punktów. Spotkasz go mniej więcej na 8-10 poziomie doświadczenia. Dysponować będzie wtedy dosyć dużą siłą ataku, jednak bardzo szybko traci zdrowie. Zastanów się nad wyposażeniem go w jakiś lekki pancerz lub dodanie mu umiejętności zwiększających obronę.
Towarzysza tego spotkasz w pobliżu Rybaczówki (Fishery) (M1,6) w wiosce Krzepa. Musisz podejść do beczki z rybami przy zachodniej ścianie budynku. Gdy spróbujesz wyciągnąć z niej dziwny przedmiot, wyskoczy mnich. Po krótkiej rozmowie będziesz mógł przyłączyć go do drużyny.
Diablica z Caroc (Devil of Caroc)

Diablica z Caroc: Złożony konstrukt, Łotrzyca, Traper
Diablica z Caroc jest jednym z najciekawszych towarzyszy dostępnych w grze. Unikalna jest nie tylko jej rasa - jest bowiem konstruktem, a więc ludzką duszą zaklętą w mechanicznym ciele, ale także jedynym łotrzykiem jakiego możemy przyłączyć do drużyny. Charakteryzuje się wysokim poziomem Percepcji (16 punktów) oraz Stanowczości (15 punktów) i Mocy (13 punktów). Równocześnie posiada bardzo dużo punktów w dziedzinie Mechaniki oraz Skradania. Z racji, że Diablica wykonana jest z metalu, jej ciało jest jej pancerzem. Oznacza to, że nie możemy wyposażyć ją w żadną dodatkową zbroją. Miejsca na hełm, rękawice, buty czy płaszcz nadal pozostają aktywne. Spotkać ją powinieneś mniej więcej na 10-11 poziomie doświadczenia. Dysponować będzie wtedy sporą liczbą umiejętności wymierzonych w zadawanie jak największych obrażeń pojedynczym celom. Warto więc korzystać tego w połączeniu z wysokim współczynnikiem skradania to eliminowania pojedynczych, ale silnych celów.
Łotrzycę spotkasz u boku Galvino w jego Gabinecie (M8,5), który znajduje się w Warsztacie. Aby się tam jednak dostać musisz przejść najpierw do Baterii Durgana, tam odnaleźć Chatę Galvino (M4,2), i dopiero z tego miejsca przejść do podziemi. Tam czeka cię jeszcze dosyć długa przeprawa przez warsztat. Najlepiej trzymaj się opisu z zadania Samotnik z Białej Marchii (The recluse of the White March). Gdy już odnajdziesz Galvino, możesz poprosić go o pozwolenie na dołączenie Diablicy do twojej drużyny. Zgodzi się jeśli zapłacisz mu 700 sztuk złota lub twoja główna postać posiada 12 punktów Percepcji.
Osobisty quest Diablicy z Caroc to Ten, który uciekł (The on that got away). Aktywuje się on automatycznie po przyjęciu jej do drużyny.
0
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
- Poradnik do gry - O poradniku
- Nowi towarzysze w Pillars of Eternity The White March Part I
- Spis wszystkich zadań głównych i pobocznych w PoE The White March Part I
- Świat gry Pillars of Eternity The White March Part I
- Walka z Górskim Smokiem w Pillars of Eternity The White March Part I
- Rozpoczęcie przygody
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Komentarze czytelników
taifang Chorąży
W mini zadaniu z rannym wilkiem, aby wyciągnąć strzałę nie wystarczy spełnienie jednego z czterech warunków podanych w poradniku. Dodatkowo choć jedna postać w drużynie musi mieć przynajmniej 7 punktów przetrwania (nie musi to być nasza postać). Inaczej wilk się nie uspokoi i zaatakuje.
kwiść Generał
@taifang
Dzięki za zwrócenie uwagi. Poprawimy to wraz z kolejną aktualizacją :)
A.l.e.X Legend
świetny dodatek rozłożyłem go na części, czekam z niecierpliwością na kolejne spotkanie z Białą Marchią !
AntyGimb Senator
A.l.e.X widzę, że jesteś najnormalniejszym graczem na tej stronie i jednym z niewielu tutaj którzy znają się na grach.
zanonimizowany794081 Generał
@up - no przynajmniej on bo na pewno nie ty - ani się nie znasz a już o normalności .... cóż nie ma co się nabijać z chorób :D
Arni2015 Legionista
W płonącym domu w Krzepie można uratować jednocześnie oboje ofiar , i kobietę i mężczyznę. Trzeba mieć w drużynie kogoś posiadającego 18 zręczności (ominie spadającą płonącą belkę), 5 przetrwania (oraz łom, 12 kondycji, 10 mocy, 4 atletyki) i jedno z trzech zaklęć wymienionych w poradniku (najpierw ratujemy zaklęciem mężczyznę).
Eruanno Junior
W zadaniu Samotnik z Białej Marchii nie musimy przebudzać akurat Taeny. Możemy spróbować przebudzić Owynne, sprzątaczkę ze Spoczynku Grefa.
magdolfik Junior
W czwartym pytaniu mam tylko 3 podpowiedzi. W czym tkwi problem?
J.So Legionista
gdzie można znaleźć inne, poza mieczem Szary Śpiący, przedmioty do przypisania? czy może to jedyny taki przedmiot?
Sir Elton Chorąży
Jeszcze jedna uwaga przy końcu nie trzeba poświęcać towarzysza, żeby się uratować. Trzeba samemu zaryzykować i przy kondycji 19 i wyższej na końcu sekwencji paragrafowej wypływa się żywym a drużyna jest w komplecie. Tak więc achlechluchja i od przodu!!!! - mówię o 2 części dodatku :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
